در حال بارگذاری ...
  • افرایش ۱۵۰ میلیون تومانی وام نوسازی و ساخت مسکن روستایی

    با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تسهیلات مسکن روستایی شاهد رونق بیشتر ساخت و ساز در روستاها خواهیم بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی از افرایش ۱۵۰ میلیون تومانی وام نوسازی و ساخت مسکن روستایی خبر داد و گفت : مبلغ این وام از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان رسید .

    مهرداد بذرپاش گفت : روز چهارشنبه سوم آبان ماه افزایش وام نوسازی و ساخت مسکن روستایی از ۲۰۰ میلیون تومان با ۳۵۰ میلیون تومان به تصویب هیات دولت رسید .

    وزیر راه و شهرسازی افزود : میزان سود این تسهیلات ۵ درصد است .

    بذرپاش این مصوبه دولت را خبر خوبی برای حوزه مسکن روستایی دانست و گفت : با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تسهیلات مسکن روستایی شاهد رونق بیشتر ساخت و ساز در روستاها خواهیم بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی به اهمیت راه و مسکن روستایی پرداخت و گفت : امسال بیش از ۶۰۰ هزار قطعه زمین و ۴۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به ۵۱ هزار و ۷۴۰ متقاضی واجد شرایط ...

    |

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    با توجه به این که در ابتدای مسیر اجرای قانون قرار داریم ، این امکان وجود دارد که با مقاومت برخی برای عمل به آن روبه‌رو شویم . اما این قانون دست دولت را برای کنترل و آرام کردن بازار در بخش اجاره و خرید و فروش و نظام‌مند کردن مشاوران املاک باز گذاشته است .

    |

    در خردادماه حجم معاملات مسکن در تهران ۱۴.۱ درصد نسبت به خردادماه سال قبل افزایش پیدا کرد و از طرفی هم افزایش قیمت‌ها در تهران ۹.۷ درصد بوده است .

    |

    نظرات کاربران