در حال بارگذاری ...

احیا و مقاوم سازی بافت های فرسوده شهرستان هرند با اعطای تسهیلات

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان گفت : برای ساخت ، بهبود زیرساخت و بافت‌های فرسوده در شهرستان هرند تسهیلات ارائه می‌شود .

جلسه ستاد بازآفرینی شهری هرند با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد .  

محمدهادی فرازبخت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در این جلسه اظهار کرد : برای ساخت ، احیا ، مقاوم سازی ساختمان‌ها ، توسعه و بهبود زیرساخت‌های بافت‌های فرسوده تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات اعطا می‌شود .  

وی افزود : علاوه بر این ، برای رفاه مستاجران وام ودیعه مسکن ، تخفیف تا ۸۰ درصد در صدور پروانه کسب و ۲۸ درصد تخفیف برای انجام امور نظام مهندسی ارائه می‌شود .  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان بیان کرد : تاکنون اختصاص قیر به شهرداری‌ها با رایزنی بوده است و از سال ۱۴۰۲ به بعد به شهرداری‌هایی قیر داده می شود که محدوده هدف آن‌ها مشخص و طرح معرفی کرده باشند .




مطالب مرتبط

مستاجران ساکن در شهرستان کاشان برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

|

امیدواریم با همکاری بیشتر بانک ها شاهد تسهیل پرداخت وام ودیعه مسکن به متقاضیان باشم . پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و حال حاضر فاقد مالکیت باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی باشد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت : شتاب بخشی به نوسازی بناهای ناپایدار و سقف‌های لرزان در محدوده بافت‌های فرسوده ...

|

در گذشته مشوق‌های شهرسازانه بیشتر مربوط به تراکم و در قالب دو طبقه بود اما با تصویب بسته تشویقی ۱۹ بندی مشوق‌های جدیدی برای نوسازی در بافت‌های فرسوده ارائه شده و توان شهرداری‌ها برای ارائه تسهیلات شهرسازانه افزایش یافته‌ است . انتظار می‌رود با اعطای این مشوق‌ها و نیز ...

|

این عملکرد حاصل سیاست‌گذاری‌های صحیح ، انتخاب راهبردهای به‌جا و واگذاری کار به خود مردم و تقویت میزان مشارکت مردمی است .

|

نظرات کاربران