در حال بارگذاری ...

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان اندیمشک

در اندیمشک ۴۳۵ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در بازدید استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از روند پروژه نهضت ملی مسکن اندیمشک اعلام شد که روند ساخت این پروژه در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

علی اکبر حسینی محراب ، استاندار خوزستان ، مسعود بیات منش ،مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و مدیران دستگاه های خدمات رسان به همراه مسئولان شهرستان اندیمشک از پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان بازدید کردند .

استاندار خوزستان در ادامه سفرهای شهرستانی خود از پروژه ۲۱۵ واحدی نهضت ملی شهرستان اندیمشک با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد بازدید کرد .

حسینی محراب در این بازدید بر لزوم تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و اتمام این پروژه را در مدت زمان مقرر خواستار شد .

شایان ذکر است عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه نیز اخیرا شروع شده است .

در اندیمشک ۴۳۵ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است .




مطالب مرتبط

یکی از مشکلات اساسی طرح بزرگ به عنوان یکی از اولویت‌های دولت تامین زمین بود که در سال گذشته توانستیم در حوزه شهری علاوه بر زمین‌های قبلی ، زمین مورد نیاز برای ۵۴ هزار واحد را در سطح استان تامین کنیم .

|

گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

|

با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال ، ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر نیز تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می شود .

|

طرح مطالعات شناسایی محدوده و محلات بافت ناکارآمد شهری کلانشهر اهواز از جمله نیاز های ضروری شهر اهواز برای توسعه پایدار است .

|

طبق آنچه مصوب شده قیمت تمام شده مسکن به ازای هر متر مربع حدود ۹ میلیون تومان است که با تعدیل تورم به میزان ۲۵ درصد و سایر هزینه ها این رقم به حدود ۱۳ تا ۱۴ میلیون تومان می رسد که بخشی از مبلغ ساخت مسکن از طریق تسهیلات بانکی و بخشی دیگر از آورده متقاضیان تامین می‌شود .

|

نظرات کاربران