در حال بارگذاری ...
  • اجرای ۱۲ پروژه ساختمان دولتی و عمومی در استان زنجان

    برای هفت پروژه فعال با زیربنای بیش از ۲۰ هزار متر مربع که از سال های گذشته عملیات اجرای آنها شروع شده بیش از ۱۷۷ میلیارد تومان هزینه شده و در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۰۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۲ نیز ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب پروژه های مذکور بود که نزدیک به ۹۰ درصد از اعتبارات سال ۱۴۰۱ تخصیص یافته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : ۱۲ پروژه با زیربنای ۴۹ هزار متر مربع در حوزه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در دست اجرا است .

    سید احمد خلیلی با بیان اینکه در حوزه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی ، مطالعه و اجرای ۱۲ پروژه با زیربنای ۴۹ هزار متر مربع از سالهای گذشته در استان زنجان شروع شده است ، بیان داشت : دو مورد از این پروژه ها طی سال های اخیر به بهره برداری رسیده است .

    وی گفت : همچنین برای هفت پروژه فعال با زیربنای بیش از ۲۰ هزار متر مربع که از سال های گذشته عملیات اجرای آنها شروع شده بیش از ۱۷۷ میلیارد تومان هزینه شده و در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۰۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۲ نیز ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب پروژه های مذکور بود که نزدیک به ۹۰ درصد از اعتبارات سال ۱۴۰۱ تخصیص یافته است .

    سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، به پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا اشاره کرد و اظهار داشت : میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها ۵۵ درصد است .

    ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری شهر زرین آباد آماده بهره برداری است

    خلیلی تاکید کرد : امیدوارم با تخصیص به موقع منابع اعتباری عملیات اجرایی این پروژه ها تسریع شود .

    وی با بیان اینکه از این تعداد ساختمان در دست اجرا ، ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری شهر زرین آباد آماده بهره برداری است ، گفت : در این راستا با تخصیص منابع اعتباری ، ساختمان اداری پروژه آزمایشگاه و دامپزشکی در شهر زنجان و کتابخانه عمومی شهر آببر هم در سال جاری به بهره برداری می رسد .

    سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، یادآور شد : اعتبار این پروژه‌ها از محل منابع استانی و ملی تامین می‌ شود .




    مطالب مرتبط

    در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

    |

    باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : شهرداران در استان زنجان همت مضاعفی نسبت به موضوع بازآفرینی شهری داشته باشند و بسته ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر در استان زنجان برای ...

    |

    فرآیند جابجایی تعدادی از ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است و مشکلات پیش روی انتقال ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن به جد پیگیری می‌شود .

    |

    نظرات کاربران