در حال بارگذاری ...

پیشرفت ۷۰ درصدی ۳ هزار و ۵۰۰ واحد در پروژه نهضت ملی مسکن استان تهران

بیشترین اراضی تامین شده در استان تهران با استفاده از روش الحاق به محدوده شهرها بوده و در حال توافق با بخش خصوصی برای تامین ۲۵۰ هکتار زمین هستیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : ۳ هزار و ۵۰۰ واحد در نهضت ملی مسکن استان تهران دارای پیشرفت بالای ۷۰ درصد است .

حسین جنتی درباره وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران توضیح داد : تا کنون ۳ هزار و ۵۰۰ واحد در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد همراه شده اند که ۲ هزار واحد آن در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و تحویل متقاضیان خواهد شد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه یک میلیون نفر متقاضی از استان تهران در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند ، افزود : از این تعداد ، ۱۶۰ هزار نفر واجد ۴ شرط قانونی بودند و تایید نهایی شدند . همچنین زمین مورد نیاز برای ۱۲۰ هزار نفر تامین شده و عملیات اجرایی ۵۰ هزار واحد نیز آغاز شده است .

وی با اشاره به تامین اراضی در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت : مجموعا ۲ هزار هکتار زمین در استان تهران شناسایی شده و در مراحل مختلف تایید قرار دارد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران یادآور شد : بیشترین اراضی تامین شده در استان تهران با استفاده از روش الحاق به محدوده شهرها بوده و در حال توافق با بخش خصوصی برای تامین ۲۵۰ هکتار زمین هستیم .

جنتی تاکید کرد : برای استفاده از اراضی مازاد سایر دستگاه‌های دولتی در طرح نهضت ملی مسکن به میزان ۴۰ هکتار برنامه‌ریزی شده است .

 




مطالب مرتبط

نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب الحاق ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به محدوده ...

|

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان ، تاکنون بیش از ۲۳۰ پروژه تعیین شده است ، همچنین در این شهرها در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۲۹ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی قرارداد سازنده منعقد شده است .

|

نظرات کاربران