در حال بارگذاری ...

ممنوعیت فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

مبادرت به خرید یا فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن به صورت وکالتی به استناد برگه تاییدیه سامانه نهضت ملی مسکن ممنوع و فاقد وجاهت قانونی است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع بوده و می‌تواند منجر به ابطال ثبت‌نام اولیه و حذف از پروژه‌ها شود .

علی اکبر حسام اظهار کرد : طرح نهضت ملی مسکن با هدف تولید و عرضه مسکن و همچنین خانه دار شدن اقشار مختلف در کشور در حال اجرا است . بر اساس طرح نهضت ملی مسکن افراد واجد شرایط می توانند از تسهیلات مسکن و زمین رایگان و ارزان قیمت که دولت در اختیار آن ها قرار داده استفاده کنند .

حسام با بیان اینکه برخی افراد به صورت وکالتی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند ، گفت : مبادرت به خرید یا فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن به صورت وکالتی به استناد برگه تاییدیه سامانه نهضت ملی مسکن ممنوع و فاقد وجاهت قانونی است .

سرپرست اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود : خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح های حمایتی تامین مسکن، علاوه بر لغو امتیاز متقاضی ، برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاکی که در این فعالیت مشارکت داشته اند را به همراه دارد .




مطالب مرتبط

برنامه چهارساله استان گلستان برای این حوزه انعقاد ۱۵ هزار و ۴۷۶ واحد قرارداد بوده که تا کنون شش هزار و ۸۲۱ قرارداد ساخت مسکن خودمالک در بانک‌های عامل استان منعقد شد .

|

تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

|

در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

|

تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

|

این زمین‌ها از محل ارضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی و ظرفیت‌های پیش بینی شده در مواد ۹.۱۰ و ۱۱ قانون جهش تولید مسکن تامین و سند مالکیت آن‌ها به نام سازمان ملی زمین و مسکن در آمده است .

|

نظرات کاربران