در حال بارگذاری ...
  • بازدید معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌ مسکن مهر صفادشت

    در مسکن مهر صفادشت ملارد از سال ۸۹ تاکنون ۱۲ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است که نزدیک به دو هزار واحد از آنها دچار مشکلاتی است که به خاطر تعاونی ها به وجود آمد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : بیش از ۱۲ هزار واحد مسکن مهر از سال ۸۹ در سایت صفادشت ملارد ساخته شده و مرحله به مرحله به متقاضیان تحویل داده شده است . متاسفانه نزدیک به دو هزار واحد به خاطر مشکلات تعاونی ها دچار مشکل شده که هم اکنون وزارت راه و شهرسازی درصدد رفع مشکلات این واحدها است .

    حسین جنتی در حاشیه بازدید معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و معاون شهری بنیاد مسکن از مسکن مهر صفادشت تصریح کرد : بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران دو هدف داشت ، اول رفع مشکلات باقیمانده در برخی واحدهای سایت مسکن مهر صفادشت و دوم تامین زمین برای پروژه های جدید نهضت ملی مسکن در صفادشت و ملارد ، که در همین راستا اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به همراه بنیاد مسکن اقداماتی آغاز کرده اند .

    وی افزود : در مسکن مهر صفادشت ملارد از سال ۸۹ تاکنون ۱۲ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است که نزدیک به دو هزار واحد از آنها دچار مشکلاتی است که به خاطر تعاونی ها به وجود آمد .

    هم اکنون با بازدید معاون مسکن و ساختمان مقرر شد تا وزارت راه و شهرسازی در سریعترین زمان ممکن مشکلات واحدهای باقیمانده را رفع کند .

    جنتی خاطرنشان کرد : بخش دیگری از بازدید معاون مسکن و ساختمان مربوط به تامین زمین جهت اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن بود که از چند پلاک در صفادشت و ملارد به منظور الحاق زمین برای اختصاص به پروژه های نهضت ملی نیز بازدید شد .




    مطالب مرتبط

    مسکن کوچک مقیاس سیاست وزارت راه و شهرسازی نیست و این وزارتخانه در دولت سیزدهم در تلاش است تا مسکن در شأن مردم را برای آنها فراهم کند . همچنین مطابق مواد ۲، ۳۳ و ۴۳ قانون اساسی ، تامین مسکن متناسب با نیاز از جمله سیاست های دولت است و نگاه ما به مسکن ، خوابگاه نیست . بلکه نگاه ما به ...

    |

    ساخت پروژه مسکن ویژه تهرانسر شامل ده بلوک ۲۲۹ واحدی از سال ۱۳۹۰ آغاز و تا سال ۱۳۹۶ به پایان رسید و از سال ۱۳۹۷ مراحل اخذ پایان کار توسط همکارانم در معاونت های املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان آغاز شد .

    |

    تمام تلاش مان این است که با تعامل و همگرایی کلیه مسئولان استانی این تعداد واحد مسکونی تعیین تکلیف شده و طرح مسکن مهر در استان به اتمام برسد .

    |

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    نظرات کاربران