در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت مطلوب آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن انابد

    موضوع جوانی جمعیت هم یکی دیگر از موضوعاتی است که در شهر انابد مورد توجه است که تامین زمین بخشی زیادی انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن انابد با کمک شهرداری از پیشرفت مطلوبی برخوردار است .

    وحید داعی گفت : هم اینک زیرسازی و بخشی از جداول بتنی انجام و تقریبا ۳۰ درصد عملیات اجرایی در سایت انجام شده است ، در حوزه آماده سازی پیشرفت کار مطلوب و عملکرد شهرداری هم بسیار خوب هست .

    مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار کرد : مقرر شد که تامین آب هم بصورت موقت توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان انجام و مردم ظرف حداکثر یکماه آینده اجرای فونداسیون ها در این سایت را انجام دهند .

    داعی اعلام کرد : موضوع جوانی جمعیت هم یکی دیگر از موضوعاتی است که در شهر انابد مورد توجه است که تامین زمین بخشی زیادی انجام شده است . انشالله سایر متقاضیان جوانی جمعیت نیز با مراجعه به سامانه نهضت ملی مسکن و ثبت نام بتوانند از موضوع واگذاری زمین استفاده کنند .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی فراخوان جذب ایده رویداد توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم را منتشر و از علاقه مندان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی از تامین اراضی نهضت ملی مسکن به ارزش ۱۷۰ همت در استان خراسان رضوی خبر داد . ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آبفاِی مشهد و مدیرکل راه و شهرسازی استان وضعیت ایجاد زیر ساخت های آب و فاضلاب نهضت ملی مسکن ...

    |

    از مجموع حدود ۷ هزار نفر که تاکنون در این شهرستان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن شناخته شده‌اند و فرآیند اختصاص و واگذاری واحدهای مسکونی به آنان در دست اقدام است ۵ هزار متقاضی مربوط به شهر گناباد و بقیه مربوط به شهرهای بیدخت و کاخک از توابع شهرستان گناباد هستند .

    |

    اقدام برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای چاپشلو ، نوخندان و لطف آباد نیز در حال انجام است .

    |

    نظرات کاربران