در حال بارگذاری ...
  • بررسی طرح آماده سازی اراضی نهضت ملی مسکن در شهر درب بهشت

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از ارائه طرح آماده سازی اراضی نهضت ملی مسکن در شهر درب بهشت در کمیته کار کمیسون ماده ۵ جنوب کرمان توسط مشاورین طرح خبر داد .

    رضا آزادی در حاشیه جلسه کمیته کار کمیسون ماده ۵ اعلام کرد : در راستای طرح نهضت ملی مسکن ، طرح آماده سازی اراضی نهضت ملی مسکن در شهر درب بهشت در کمیته کار کمیسون ماده ۵ اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان توسط مشاورین مطرح ارائه شد و پس از تصویب برای بررسی مجدد به دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران شهری وزارت راه و شهرسازی ارسال خواهد شد .

    وی اظهار کرد : در این جلسه تعداد ۸ پرونده از شهر جیرفت با موضوع تغییر کاربری واصلاح معابر بررسی و به تصویب اعضا رسید . در مدیریت جدید این اداره کل نگاه مشارکتی در برنامه‌ریزی ها وجود دارد و با تغییر نگرش ها می توان نقش سرمایه گذار و بخش خصوصی در توسعه طرح ها را تقویت کرد و همچنین تسهیل در اخذ مجوزها به نوعی کمک به بخش خصوصی و مشارکت بیشتر در طرح ها است .

    وی با اشاره به جلسات گذشته این کمیته اعلام کرد : در جلسه قبلی این کمیته نیز طرح آماده سازی اراضی نهضت ملی در شهرهای قلعه گنج ، رودبار جنوب ، عنبر آباد و منوجان  مصوب شد که در انتظار ابلاغ نهایی از سوی معاونت عمرانی استانداری کرمان هستیم تا اجرایی شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت : در کمیته فنی کمیسیون ماده پنج جنوب کرمان ، طرح آماده سازی زمین های نهضت ملی منوجان به ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

    |

    در گلستان تا کنون برای شهرهای گرگان ، گنبد کاووس ، گمیشان ، علی آباد کتول ، بندر ترکمن ، نوکنده ، سیمین شهر ، آق قلا ، خان ببین ، نگین شهر ، گالیکش ، قرق ، کلاله و مراوه تپه طرح متناسب با تخصیص سرانه آموزشی موردنیاز تهیه شد .

    |

    نظرات کاربران