در حال بارگذاری ...
  • اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر مهران به صورت ویلایی

    برای احداث واحدها چند راه طبق قانون پیش بینی شده از جمله سپردن به کارگزار و پیمانکار برای احداث و سپردن به خود اشخاص و استفاده از تسهیلات بانکی برای ساخت توسط آنان ، که البته هر کدام از روش‌ها نقشه احداث آماده شده و به متقاضیان جهت اخذ پروانه ساختمانی از شهرداری ارائه خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در جلسه شورای تأمین مسکن شهر مهران از آغاز احداث واحدهای ویلایی نهضت ملی مسکن شهر مهران در آینده نزدیک خبر داد .

    فرشاد دوستی در جلسه شورای تأمین مسکن شهر مهران گفت : در شهرهای مهران و دهلران با توجه به تأمین زمین و پیش بینی تعداد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن زمین جهت احداث مسکن ویلایی در نظر گرفته شده که در شهر مهران در حال آماده سازی زمین مورد نظر و آماده سازی معابر آن هستیم و به زودی قطعات زمین جهت احداث مسکن به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن این شهر واگذار خواهد شد .

    وی افزود : برای احداث واحدها چند راه طبق قانون پیش بینی شده از جمله سپردن به کارگزار و پیمانکار برای احداث و سپردن به خود اشخاص و استفاده از تسهیلات بانکی برای ساخت توسط آنان ، که البته هر کدام از روش‌ها نقشه احداث آماده شده و به متقاضیان جهت اخذ پروانه ساختمانی از شهرداری ارائه خواهد شد .

    دوستی هدف از تهیه نقشه ساختمانی واحد را تسریع روند اخذ پروانه ساخت، کم شدن هزینه اشخاص و مهمتر از همه رعایت یک معماری واحد در شهرسازی و زیبایی سیما و منظر شهری عنوان کرد و افزود : نمای بیرونی تمامی واحدهای احداثی و همچنین سطح زیربنا و حیاط و ... مشابه خواهد بود اما اشخاص می توانند فضای داخل ساختمان را به سلیقه خود با رعایت نکات فنی اجرا کنند .

    مدیرکل راه شهرسازی افزود : در قالب نهضت ملی مسکن چند شیوه ابلاغ شده : یک بخش تامین زمین توسط راه و شهرسازی و واگذاری به کارگزار، یکی هم احداث در بافت‌های فرسوده و زمین های شخصی جهت افرادی که تمایل داشته باشند از طریق تسهیلات نهضت ملی مسکن اقدام کنند .

    دوستی خاطر نشان کرد : ۲۷ درصد سطح شهر مهران با ۳۸درصد جمعیت شهر ساکن بافت فرسوده هستند که می توانند از تسهیلات طرح برخوردار شوند به تعداد هر واحد ۳۵۰ میلیون تومان و تخفیف صدور پروانه و بسته تشویقی ۱۹گانه استفاده کنند . همچنین هر شخصی که در محدوده شهر مهران زمین و سند مالکیت دارد می تواند از این تسهیلات استفاده کند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد .

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران