در حال بارگذاری ...
  • ۲۷ منطقه برای ساخت شهرک‌های ساحلی مشخص شد

    در کلان پروژه این ۲۷ نقطه هدف گذاری شده است و استان هایی که فاقد سواحل هستند هم مقرر شد با سرمایه‌گذاری سرمایه گذاران در این بخش آنها هم بتوانند از منافع دریا بهره مند شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی گفت : ۲۷ نقطه ساحلی در ۴ استان کشور برای ساخت شهرک‌های ساحلی مشخص شد .

    مهرداد بذرپاش در حاشیه جلسه شورای عالی مسکن گفت : در سه جلسه شورای عالی مسکن گذشته ، مصوبه شهرها و شهرک های ساحلی به تصویب رسید و در این مدت هماهنگی با مدیران و استانداران ۴ استان مرزی که در سواحل جنوب کشور هستند از جمله بوشهر ، هرمزگان ، سیستان وبلوچستان و خوزستان  انجام شد .

    به گفته وی در قالب تعامل با مدیران این استان ها از ۶۰ نقطه ساحلی به ۲۷ نقطه رسیدیم .

    او گفت : در کلان پروژه این ۲۷ نقطه هدف گذاری شده است و استان هایی که فاقد سواحل هستند هم مقرر شد با سرمایه‌گذاری سرمایه گذاران در این بخش آنها هم بتوانند از منافع دریا بهره مند شوند .

    وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص تکمیل و عرضه مسکن ۱۱۰۰ واحدی سبحان قرچک توضیح داد : با رفع نقایض و مقام سازی صورت گرفته به زودی عرضه این واحدهای مسکونی انجام می شود .




    مطالب مرتبط

    تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

    |

    جزئیات احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در قالب های مختلف بدین شرح است : واگذاری زمین در بخش اجاره ۹۹ ساله ، واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت ، مشمولین قوانین حمایتی معادل ۴۰۷ هزار و ۵۳۶ قطعه است . همچینن در بخش اراضی اجاره ۹۹ ساله در روستاها به میزان ۷۹ هزار و ۱۰۴ قطعه واگذار شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی ، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم تحویل ۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن به نیروهای مسلح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴ هزار واحد جدید این بخش با حضور رییس جمهور و ...

    |

    بخش عمده اراضی تأمین شده در این طرح ، اراضی مازاد خود دانشگاه هاست و این کار با توافق وزارتخانه‌های علوم ، تحقیقات و فناوری و بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است . در اجرای این طرح ، نظر رؤسای دانشگاه‌ها نیز اخذ شده است .

    |

    نظرات کاربران