در حال بارگذاری ...

ثبت نام بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان باغملک

در طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۲هزار ۱۶۰ نفر ثبت نام کردنده اند . همچنین در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک هزار و ۲۰۰ نفر ثبت نام اولیه صورت گرفت .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی باغملک از ثبت نام بیش از ۲ هزار و ۱۶۰ نفر در طرح نهضت‌ ملی مسکن این شهرستان خبر داد .

کرامت محمدی با اشاره به اهمیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت : از همه ظرفیت ها برای اجرای این طرح ملی در شهرستان برای اجرای این طرح ملی بهره خواهیم گرفت . تعامل و همگرایی خوبی میان همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در راستای اجرای طرح نهضت ملی به وجود آمده است .

وی ادامه داد : در طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۲هزار ۱۶۰ نفر ثبت نام کردنده اند . همچنین در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک هزار و ۲۰۰ نفر ثبت نام اولیه صورت گرفت .

وی با اشاره به وضعیت پروژه مسکن مهر در این شهرستان گفت : در حال حاضر ۵ واحد مسکونی به همت بنیاد مسکن به متقاضیان در حال واگذاری می باشد .

 چهار میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم شروع شده که سهم خوزستان از این تعداد ۲۸۸ هزار واحد است و باید در مدت چهار سال ساخته شود .




مطالب مرتبط

از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

|

تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

|

در برخی سایت‌های نهضت ملی مسکن مانند شهرک کوهسار روزیه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به بالای ۶۰ درصد رسیده و ۳۰ واحد نیز به اتمام رسیده است .

|

این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

|

در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

|

نظرات کاربران