در حال بارگذاری ...

پیشرفت ۷۱ درصدی ۳۷۷ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شهرضا

اراضی سایت شمالی با مساحت ۱۶ هزار و ۷۳۷ متر مربع و سایت جنوبی با مساحت ۱۷ هزار و ۷۸۰ متر مربع هر کدام با ۶۱ بلوک بصوت دو طبقه در حال ساخت است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا از پیشرفت فیزیکی ۷۱ درصدی ۳۷۷ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد .

محمدحسن نادری اظهار کرد : در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شهرضا بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد ۱ هزار و ۲۹۵ نفر انصراف داده اند .  

وی با بیان اینکه در حال حاضر افزون بر ۶ هزار متقاضی واجد شرایط تایید نهایی شدند ، گفت : ۳۷۷ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان که سایت آن در دو قسمت شمالی و جنوبی فاز ۴ سروستان واقع شده با پیشرفت فیزیکی ۷۱ درصد در حال ساخت است .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا بیان کرد : اراضی سایت شمالی با مساحت ۱۶ هزار و ۷۳۷ متر مربع و سایت جنوبی با مساحت ۱۷ هزار و ۷۸۰ متر مربع هر کدام با ۶۱ بلوک بصوت دو طبقه در حال ساخت است .  

وی خاطرنشان کرد : برای این شهرستان مبحث الحاق اراضی در کمیسیون های مربوطه مطرح و پیگیری شده است و هم اینک الحاق ۸۰ هکتار زمین در مرحله مصوبه شورای عالی مسکن قرار دارد .  




مطالب مرتبط

بنگاه‌های مشاور املاک موظف به رعایت مفاد ماده ۷ قانون ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره‌بها از طریق بررسی اسناد ملک مورد اجاره از جمله اجاره نامه ۲ سال گذشته بوده و در صورت عدم رعایت سقف و عدم ارائه اسناد مذکور توسط موجرین ، بنگاه‌های مشاور املاک مکلف به ارسال این قراردادها ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم از تاسیس و تشکیل کمیسیون عمران و مسکن در هیات وزیران برای تسهیل‌گری در بخش مسکن خبر داد و گفت : ۱۸ ...

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

|

نظرات کاربران