در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت ۷۱ درصدی ۳۷۷ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شهرضا

    اراضی سایت شمالی با مساحت ۱۶ هزار و ۷۳۷ متر مربع و سایت جنوبی با مساحت ۱۷ هزار و ۷۸۰ متر مربع هر کدام با ۶۱ بلوک بصوت دو طبقه در حال ساخت است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا از پیشرفت فیزیکی ۷۱ درصدی ۳۷۷ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد .

    محمدحسن نادری اظهار کرد : در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شهرضا بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد ۱ هزار و ۲۹۵ نفر انصراف داده اند .  

    وی با بیان اینکه در حال حاضر افزون بر ۶ هزار متقاضی واجد شرایط تایید نهایی شدند ، گفت : ۳۷۷ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان که سایت آن در دو قسمت شمالی و جنوبی فاز ۴ سروستان واقع شده با پیشرفت فیزیکی ۷۱ درصد در حال ساخت است .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا بیان کرد : اراضی سایت شمالی با مساحت ۱۶ هزار و ۷۳۷ متر مربع و سایت جنوبی با مساحت ۱۷ هزار و ۷۸۰ متر مربع هر کدام با ۶۱ بلوک بصوت دو طبقه در حال ساخت است .  

    وی خاطرنشان کرد : برای این شهرستان مبحث الحاق اراضی در کمیسیون های مربوطه مطرح و پیگیری شده است و هم اینک الحاق ۸۰ هکتار زمین در مرحله مصوبه شورای عالی مسکن قرار دارد .  




    مطالب مرتبط

    در حوزه مسکن ، از موضوع تامین زمین ، عملیات اجرایی ، گرفتن پروانه‌های مختلف ساختمانی همه و همه در این جلسات مورد بررسی قرار می‌گرفت . شهید رییسی در سفرهای استانی که انجام می داد در شهرهای جدید در کنار تحویل مسکن به تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکونی هم توجه ویژه ای ...

    |

    تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

    |

    در آینده نزدیک شاهد شتاب نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود و امیدواریم با جدیت مسئولین متولی تا پایان این دولت شاهد رشد قابل توجه این طرح در استان باشیم و شهد شیرین این خدمت بزرگ شهید خدمت را مردم بچشند .

    |

    جزئیات احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در قالب های مختلف بدین شرح است : واگذاری زمین در بخش اجاره ۹۹ ساله ، واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت ، مشمولین قوانین حمایتی معادل ۴۰۷ هزار و ۵۳۶ قطعه است . همچینن در بخش اراضی اجاره ۹۹ ساله در روستاها به میزان ۷۹ هزار و ۱۰۴ قطعه واگذار شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی ، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان ...

    |

    نظرات کاربران