در حال بارگذاری ...

تامین ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی

حدود ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی و ۸۰۰ هکتار نیز در توافق با بخش خصوصی تامین شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی از تامین ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در این استان برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت : از این میزان ۸۰۰ هکتار زمین در توافق با بخش خصوصی تامین شده است .

وحید داعی ​​وضعیت تامین زمین برای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن را توضیح داد و گفت : تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در این استان برای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی بیان کرد : تعداد زیادی زمین در این استان تامین شده و کمبود زمین برخی شهرها نیز با تصویب شورای‌عالی شهرسازی و معماری از طریق الحاق برطرف خواهد شد.

داعی اظهار کرد : حدود ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی و ۸۰۰ هکتار نیز در توافق با بخش خصوصی تامین شده است .

وی با اشاره به استفاده از روش الحاق در تامین اراضی گفت: میزان الحاقات زمین در استان خراسان رضوی برای تامین اراضی نهضت ملی مسکن حدود ۲۰ برابر طرح مسکن مهر است . ۱۲۶ هزار متقاضی واجد طرح نهضت ملی مسکن در این استان وجود دارد .




مطالب مرتبط

۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

|

تعداد واحدهای قرعه کشی شده ۲۱۰ واحد بود که قرعه کشی بین ۲ هزار و هشتصد نفر متقاضی انجام شده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی ، گفت : هرگونه خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن معماران تجربی گفت : فضای کار برای معماران تجربی در ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : سه هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در سال ۱۴۰۲ برای تامین زمین مورد نیاز ...

|

نظرات کاربران