در حال بارگذاری ...
  • تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن مهر باقیمانده در شهر جدید گلبهار

    در استان خراسان رضوی حدود ۹۵۰۰ واحد مسکن مهر وجود دارد که تلاش بر این است که بخشی از واحدها تا پایان سال تحویل شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه ای با حضور مدیر کل طرح ریزی و پایش طرح های مسکن وزارت راه و شهرسازی و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور بر ضرورت تسریع در تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر باقیمانده استان تاکید کرد .

    وحید داعی گفت : طبق تکالیف ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در خصوص تعیین و تکلیف مسکن مهر باقیمانده از قبل ، جلسه ای با محوریت رفع مشکلات و تعیین تکلیف متقاضیان در محل شهر جدید گلبهار برگزار شد .

    رییس شورای هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار کرد : در خصوص تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر که عدد قابل توجهی است و از حدود صفر تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند ، برنامه تکمیل در دستور کار قرار گرفته است .

    وی ادامه داد : در استان خراسان رضوی حدود ۹۵۰۰ واحد مسکن مهر وجود دارد که تلاش بر این است که بخشی از واحدها تا پایان سال تحویل شود .

    گفتنی است در این جلسه خادمیان مدیر طرح ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی ، غفوری و احمدی اعضای هیات مدیره شرکت شهرهای جدید کشور ، چناروندی معاون فنی و مهندسی شرکت عمران شهر جدید گلبهار ، مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیران عامل شهر جدید گلبهار و بینالود حضور داشتند .




    مطالب مرتبط

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم ، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت .

    |

    نظرات کاربران