در حال بارگذاری ...
  • مطالعات ژئوتکنیک و کنترل کیفی طرح نهضت ملی مسکن در ۲۸ استان انجام شد

    هم‌اکنون در استان تهران ، شرکت آزمایشگاه در بیشتر پروژه‌های مربوط به شهرهای جدید حضور مستقیم دارد و همکاری خوبی را با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران داریم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از انجام مطالعات ژئوتکنیک و کنترل کیفی نهضت ملی مسکن در ۲۸ استان کشور خبر داد و گفت : بیشترین مطالعاتی در حال انجام توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در بخش مسکن در استان‌های تهران ، مرکزی ، اصفهان و فارس است .

    مجید کیانپور بخشی از اقدامات آن شرکت را در انجام مطالعات ژئوتکنیک برای مشارکت در اجرای بهینه طرح نهضت ملی مسکن تشریح کرد و گفت : از آغاز دولت سیزدهم با تاکید وزیر راه و شهرسازی وقت، همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای اجرا و تکمیل پروژه نهضت ملی مسکن آغاز شد و هم اکنون نیز تداوم دارد .

    انجام مطالعات ژئوتکنیک و کنترل کیفی در ۲۸ استان

    مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه از روزهای آغاز به کار نهضت ملی مسکن ، مطالعات ژئوتکنیک و کنترل کیفی در بیشتر استان‌هایی که در این زمینه ثبت تقاضا کردند انجام شد ، افزود : تاکنون در بیش از ۲۸ استان مطالعات ژئوتکنیک و کنترل کیفی پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام شده و در حال انجام است .  

    همکاری حداکثری با استان‌های تهران ، مرکزی ، اصفهان و فارس

    مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از همکاری آن شرکت با ادارات کل راه و شهرسازی ، شرکت عمران شهرهای جدید ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تمامی مسئولان نهضت ملی مسکن برای ارتقای کیفیت به اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    کیانپور گفت : بیشترین مطالعاتی که در بخش مسکن توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حال انجام است در استان‌های تهران ، مرکزی ، اصفهان و فارس ثبت شده است و بیشترین همراهی و همکاری را با ادارات کل راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید داشتیم .

    همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بخش خصوصی تقویت می‌شود

    وی با بیان اینکه حدود ۷۶ درصد خدماتی که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ارایه‌ می‌دهد مربوط به مجموعه وزرات راه و شهرسازی است ، گفت : هم اینک خدمات مناسبی در پروژه‌های مختلف عمرانی و مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی در حال ارایه است و در تلاش هستیم تا همکاری خود را با بخش خصوصی تقویت کنیم .

    مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت : هم‌اکنون در استان تهران ، شرکت آزمایشگاه در بیشتر پروژه‌های مربوط به شهرهای جدید حضور مستقیم دارد و همکاری خوبی را با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران داریم . در یک ماه و نیم گذشته با حدود ۶۰ پیمانکار و کارفرمای استان تهران که در شهرهای رباط کریم و نسیم شهر مشغول به فعالیت هستند حدود ۵ هزار و ۱۰۰ متر حفاری برای موضوع ژئوتکنیک داشتیم که در قالب ۲۰۵ گمانه مطالعات ژئوتکنیکی آن در حال انجام است .

    کیانپور همکاری با بانک مسکن در پروژه یکهزار واحدی قرچک ورامین را یکی دیگر از اقدامات آن شرکت عنوان کرد و گفت : مطالعات ژئوتکنیک این طرح در کمترین زمان ممکن انجام و تحویل کارفرما شد . شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با شهر جدید پردیس ، پرند ، هشتگرد و اندیشه ، تفاهم‌نامه‌هایی در قالب کنترل کیفیت منعقد کرده و کارهای با خوبی در حال انجام است .




    مطالب مرتبط

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان آغاز عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد مسکونی در اشتهارد از افتتاح ۱۸۰۰ واحد مسکونی مهر ...

    |

    طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت این شهرک مسکونی چهار سال زمان می‌برد و به شکلی احداث خواهد شد تا حمل‌ونقل و کیفیت زندگی شهری آن متناسب با استانداردها باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    نظرات کاربران