در حال بارگذاری ...
  • ۶۸۵ متقاضی نهضت ملی مسکن در طرقبه تخصیص پروژه شدند

    منتخبین پس از دریافت پیامک که توسط اداره کل راه و شهرسازی به آنها ارسال می شود ، مکلفند ظرف مدت ۱۵ روز نسبت به واریز مبلغ آورده اولیه ۴۰ میلیون تومان اقدام کنند که در غیر این صورت اداره کل راه و شهرسازی پس از اخطار عدم واریزی نسبت به حذف و جایگزینی افراد باقیمانده مختار است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی طرقبه شاندیز گفت : قرعه کشی ۶۸۵ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهر طرقبه در فرمانداری این شهرستان انجام شد .

    سجاد ابراهیمی گفت : در مراسم قرعه کشی نهضت ملی مسکن شهر طرقبه که در محل آمفی تئاتر فرمانداری این شهرستان با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مسئولین دوایر دولتی شهرستان ، نماینده استانداری خراسان رضوی و نماینده اداره کل راه و شهرسازی برگزار گردید ، از میان ۲۹۰۷۷ ثبت نام شدگان این طرح که تعداد ۱۱۱۳ نفراز آنان تایید نهایی شده اند ، پس از ارسال پیامک و پاسخ متقاضیان در دو گروه  انبوه سازی و گروه ساخت دسته بندی انجام شد .

    وی ادامه داد : با تایید شورای مسکن شهرستان و مکاتبه اداره بهزیستی ۳۲ واحد بدون قرعه کشی جهت توانیابان معرفی شده اختصاص پیدا کرد . منتخبین انبوه سازی در سایت های شهید سلیمانی ۱۱.۵ هکتار و سایت شهید باهنر ۰.۸ هکتار و منتخبین گروه ساخت در سایت ۱۱.۵ هکتاری شهید سلیمانی جانمایی و تخصیص زمین شدند .

     وی در ادامه افزود : منتخبین پس از دریافت پیامک که توسط اداره کل راه و شهرسازی به آنها ارسال می شود ، مکلفند ظرف مدت ۱۵ روز نسبت به واریز مبلغ آورده اولیه ۴۰ میلیون تومان اقدام کنند که در غیر این صورت اداره کل راه و شهرسازی پس از اخطار عدم واریزی نسبت به حذف و جایگزینی افراد باقیمانده مختار است .

    رییس اداره راه و شهرسازی طرقبه و شاندیز در خصوص گروه ساخت نیز اعلام کرد : پس از ارسال پیامک به متقاضیان نسبت به انتخاب گروه ، قطعه زمین و واحد مربوطه اقدام خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    در ۲۱ شهرستان استان زمین موردنیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با توجه به متقاضیان موثر انجام شده است . در چهار شهر استان بیش از نیاز زمین تامین شده و در ۱۱ شهرستان با کمبود زمین برای جرای طرح نهضت مسکن مواجه هستیم .

    |

    وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم عزمی جدی برای کنترل و ساماندهی بازار مسکن و اجاره داشته است که مهمترین اقدام در سال ۱۴۰۰ ، تدوین طرح ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره‌بها با همکاری مجلس شورای اسلامی بود . این طرح در روزهای اخیر بعد از رفت برگشت‌ها برای رفع اشکالات و ...

    |

    در شهرستان سمنان هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و برای سایر متقاضیان شهرک ۲۰۵ هکتاری سمنان جانمایی شده است .

    |

    با افزایش تولید مسکن روستایی که در اولویت نهضت ملی مسکن قرار دارد مساله باز آفرینی شهری مورد تاکید قرار گرفته و متقاضیان خود مالکی با تشویق ، حمایت و کاهش کاغدبازی (بروکراسی های) اداری می توانند تسهیلات بهتری دریافت کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در جلسه شورای مسکن استان گفت : لازم است تا دستگاه‌های خدمت رسان هماهنگی تنگاتنگی در حوزه ...

    |

    نظرات کاربران