در حال بارگذاری ...
  • عرضه بیشتر مسکن به نسبت متقاضیان موثر نهضت ملی مسکن در گلستان

    در حال حاضر بیش از ۶ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است که با توجه به متقاضیان موثر ، عرضه بیشتری نسبت به متقاضیان در استان صورت می‌گیرد . ذکر این نکته ضروری است که واگذاری‌های مسکن در شهرهایی که تامین زمین شده انجام خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از عرضه بیشتر مسکن به نسبت متقاضیان موثر نهضت ملی مسکن در گلستان خبر داد و گفت : در حال حاضر بیش از ۶ هزار واحد مسکونی در گلستان در حال ساخت است .

    مهدی ملک با بیان اینکه تا کنون بیش از ۱۰۸ هزار نفر در گلستان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند ، گفت : از مجموع متقاضیان ثبت نام شده ۶ هزار و ۶۷۰ متقاضی فعال و پنج هزار و  ۴۷۸ متقاضی موثر هستند . منظور از متقاضی موثر ، متقاضیانی هستند که نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کرده و ثبت نام خود را در طرح نهضت ملی مسکن تثبیت کرده اند.

    ملک ادامه داد : در حال حاضر بیش از ۶ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است که با توجه به متقاضیان موثر ، عرضه بیشتری نسبت به متقاضیان در استان صورت می‌گیرد . ذکر این نکته ضروری است که واگذاری‌های مسکن در شهرهایی که تامین زمین شده انجام خواهد شد .

    وی با بیان اینکه تا کنون در اکثر شهرهای استان ، زمین تامین شده ، گفت : در حال حاضر طرح یک قطعه زمین به متراژ ۲۴ هکتار در گنبد کاووس تهیه و در مرحله تصویب در شورایعالی شهرسازی و معماری قرار دارد . در شهرستان کلاله نیز مراحل الحاق و تفکیک اراضی انجام شده و زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن در مرحله آماده‌سازی است .

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه در تمامی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرها کاربری‌های مختلف رعایت شده ، اظهار کرد : در طراحی هر پروژه ، بخش قابل توجهی از اراضی به کاربری‌های مختلف اعم از آموزشی ، مذهبی ، ورزشی ، فرهنگی و … اختصاص داده می‌شود .

    وی در انتها گفت : همزمان با تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان خدمات زیربنایی و روبنایی پروژه‌ها نیز آماده خواهد شد .

     




    مطالب مرتبط

    طی توافقات انجام شده با سازمان جهاد کشاورزی و دانشگاه پیام نور استان برنامه ریزی برای واگذاری مجموعاً ۲.۷ هکتار زمین از جانب این دو دستگاه به طرح نهضت ملی مسکن در بندر ترکمن در دستور کار قرار دارد .

    |

    در ۲۱ شهرستان استان زمین موردنیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با توجه به متقاضیان موثر انجام شده است . در چهار شهر استان بیش از نیاز زمین تامین شده و در ۱۱ شهرستان با کمبود زمین برای جرای طرح نهضت مسکن مواجه هستیم .

    |

    پنج‌هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ ۲۷۸ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان به متقاضیان واگذار شد .

    |

    این پروژه در ۱۲ بلوک شش و هشت طبقه با کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی گلستان و پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان احداث می شود . در حال حاضر در مرحله سفتکاری قرار دارد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از شروع عملیات آماده سازی هفت هکتار زمین در شهر قرق و واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن قرق ...

    |

    نظرات کاربران