در حال بارگذاری ...
  • اختصاص ۳۵۸ پلاک زمین مسکونی به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرستان هرند

    تاکنون ۲ مرحله قرعه کشی برای اختصاص زمین به متقاضیان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرستان هرند انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان گفت : طی مراسم قرعه کشی در مرحله اول ۳۱۶ پلاک زمین مسکونی و در مرحله دوم ۴۲ پلاک زمین مسکونی به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرستان هرند اختصاص یافت .

    مراسم قرعه کشی و تخصیص زمین به متقاضیان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهر هرند با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و متقاضیان برگزار شد .

    محمدهادی فرازبخت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در حاشیه این مراسم در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان هرند اظهار کرد : تاکنون ۲ مرحله قرعه کشی برای اختصاص زمین به متقاضیان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرستان هرند انجام شده است .   

    وی افزود : در مرحله اول ۳۱۶ پلاک زمین مسکونی به متقاضیان واگذار شد و در مرحله دوم نیز قرعه کشی برای ۴۲ پلاک زمین مسکونی انجام شد .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان بیان کرد : در شهرستان هرند بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر برای بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد تا کنون بیش از ۸۵۰ نفر حائز شرایط شناخته شدند .  

    وی ادامه داد : برای تامین زمین مورد نیاز این طرح در شهرستان هرند در مرحله اول، الحاق ۲۰ هکتار زمین به محدوده شهری مصوب و ابلاغ شد که مطابق با طرح تفکیکی ۵۳۹ پلاک زمین مسکونی در نظر گرفته شده است همچنین در مرحله دوم، الحاق ۱۵ هکتار زمین به محدوده شهری مصوب و ابلاغ شده است .  

     




    مطالب مرتبط

    مطابق با آخرین آمار ، بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان جرقویه ثبت نام کردند که از این تعداد پس از بررسی و پالایش‌های لازم افزون بر ۱ هزار و ۲۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند .

    |

    در حال حاضر با تلاش‌های به عمل آمده بیش از ۶۹۰ متقاضی ، تخصیص پروژه شدند و تاکنون زمین مورد نیاز برای ساخت افزون بر ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی تأمین شده‌است .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    نظرات کاربران