در حال بارگذاری ...
  • آزادسازی و رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی دولتی در استان گیلان

    چمخاله در ۱۰ کیلومتری لنگرود قرار گرفته و به دلیل قرارگیری در منطقه خوش و آب و هوا و حاشیه دریا همواره مورد طمع متصرفان وزمین خواران قرار می‌گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست راه و شهرسازی گیلان از آزادسازی و رفع تصرف ۱۵ هکتار از زمین‌های دولتی در منطقه گالکشلام شهرچاف و چمخاله به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیارد تومان خبر داد .

    محمدرضا فلاحتگر گفت : با توجه به تصرفات غیرقانونی و ساخت بنا که از سنوات گذشته بر روی اراضی دولت صورت گرفته بود ، طی گزارشات یگان حفاظت از اراضی و اقدامات حقوقی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان و اخذ احکام قضایی ، ۱۵ هکتار از زمین‌های دولت در منطقه گالکشلام شهرچاف و چمخاله به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیارد تومان آزادسازی شد .

    وی افزود : به دنبال پایش مستمر اراضی ملی و دولتی از سوی کارکنان یگان حفاظت اراضی و پیگیری ویژه کارشناسان حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان این اراضی شناسایی و با حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی رفع تصرف و آزادسازی شد .

    محمد رضا فلاحتگر با بیان اینکه این اقدام در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی اجرا شده است ، گفت : این اداره کل با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای ، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان نخواهد داشت .

    وی تصریح کرد : چمخاله در ۱۰ کیلومتری لنگرود قرار گرفته و به دلیل قرارگیری در منطقه خوش و آب و هوا و حاشیه دریا همواره مورد طمع متصرفان وزمین خواران قرار می‌گیرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

    |

    در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

    |

    همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند .

    |

    طی دو سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۷۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری ، ۵۵۱۰ واحد در بخش بازآفرینی شهری ، ۳۵۸۷ واحد در بخش مسکن خود مالک و ۱۶ هزار و ۵۹۷ واحد در بخش مسکن روستایی در حال ساخت داریم .

    |

    طی دو سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۲۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری ، ۵۲۹۴ واحد در بخش بازآفرینی شهری ، ۳۶۱۵ واحد در بخش مسکن خودمالک و ۱۳ هزار و ۶۸۹ واحد در بخش مسکن روستایی در حال ساخت داریم .

    |

    نظرات کاربران