در حال بارگذاری ...
  • واگذاری ۱۷۳ قطعه زمین به متقاضیان در استان لرستان

    تا پایان سال حرکت خوبی در بحث واگذاری زمین به متقاضیان جوانی جمعیت انجام خواهیم داد . برای آماده سازی ۵۰۰ هکتار زمین حداقل به ۱۵۰۰ میلیارد تومان منابع مالی نیاز است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت : حداقل ۱۰۰ هکتار زمین در بروجرد نیاز بوده تا مقدمات الحاق آن به انجام برسد و تاکنون ۱۷۳ قطعه زمین به متقاضیان واگذار شده است .

    بهزاد شاکرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد : در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در استان تاکنون ۱۰ هزار نفر متقاضی در لرستان ثبت‌نام کرده‌اند . برای این تعداد متقاضی به حداقل ۵۰۰ هکتار زمین مسکونی نیاز است که در حال تامین اراضی مورد نیاز و الحاق آنها به شهرها هستیم .

    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت : امروز در حال تسطیح زمین ۱۲ هکتاری معروف به “طیاره بروجرد” که تاکنون ۱۷۳ قطعه آن به متقاضیان واگذار شده و در بروجرد حداقل ۱۰۰ هکتار اراضی نیاز است تا مقدمات الحاق آن به انجام برسد .

    شاکرمی اضافه کرد : تا پایان سال حرکت خوبی در بحث واگذاری زمین به متقاضیان جوانی جمعیت انجام خواهیم داد . برای آماده سازی ۵۰۰ هکتار زمین حداقل به ۱۵۰۰ میلیارد تومان منابع مالی نیاز است .

    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خاطرنشان کرد : مقدمات تامین این منابع انجام شده تا ظرف یک سال آینده کل متقاضیان جوان جمعیت را صاحب زمین کنیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از بهره برداری سه هزار واحد مسکونی شهری و روستایی طی ماه‌های آینده به متقاضیان طرح نهضت ملی ...

    |

    عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اعطای ۶۵ قطعه زمین به ۱۳۰ خانواده واجد شرایط در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در شهرستان ...

    |

    دولت سیزدهم برنامه‌های خوبی را در راستای افزایش جمعیت و فرزندآوری اجرا می‌کند و به همین خاطر نیز قراردادهای واگذاری زمین در طرح قانون جوانی جمعیت مشروط نیست و زمین به افراد هدیه می‌شود و شرط ساخت برای آنها دیده نشده است . امکان دریافت تسهیلات موردنیاز برای ساخت بنا در این ...

    |

    تاکنون در استان فارس ۱۲ هزار نفر برای بهره مندی از این طرح در سامانه نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کرده‌اند که چهار هزار نفر از آنها مربوط به شهر شیراز است که زمین مورد نیاز آنها در شهر جدید صدرا در دست تامین است و در این زمینه در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای متقاضیان واجد ...

    |

    نظرات کاربران