در حال بارگذاری ...
  • اجماع و برنامه ریزی برای افزایش سرعت عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در اسلامشهر

    به دستور فرماندار اسلامشهر مقرر گردید همکاری شهرداری در راستای صدور پروانه ساختمانی به صورت بلوکی سرعت بگیرد . آمادگی لازم برای تعیین تکلیف سهم ۱۰ درصدی شهرداری از محل ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن داریم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران از تلاش برای افزایش سرعت عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن و برنامه ریزی در شورای مسکن در محل فرمانداری این شهرستان خبر داد .

    مجتبی صادقی گفت : شورای مسکن اسلامشهر با حضور فرماندار ، شهردار ، معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تشکیل شد تا در خصوص ساماندهی متقاضیان ، پیشرفت پروژه‌ها و تسهیلات خود مالکی بحث و تبادل نظر شود .

    وی گفت : به دستور فرماندار اسلامشهر مقرر گردید همکاری شهرداری در راستای صدور پروانه ساختمانی به صورت بلوکی سرعت بگیرد . آمادگی لازم برای تعیین تکلیف سهم ۱۰ درصدی شهرداری از محل ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن داریم .

    وی همچنین تصریح کرد : نحوه اقدام در خصوص تحویل سرانه‌ها به شهرداران ، تعیین تکلیف خدمات زیر بنایی به ویژه در پروژه ۸۰۰ واحدی شهید سلیمانی و پیگیری اداره کار و تعاون شهرستان در خصوص اخذ اسناد اعیانی و اعلام آمادگی شهرداری جهت تحویل پروژه‌های نا تمام بازآفرینی از دیگر مصوبات شهرستان اسلامشهر بود .




    مطالب مرتبط

    در ۲۱ شهرستان استان زمین موردنیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با توجه به متقاضیان موثر انجام شده است . در چهار شهر استان بیش از نیاز زمین تامین شده و در ۱۱ شهرستان با کمبود زمین برای جرای طرح نهضت مسکن مواجه هستیم .

    |

    وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم عزمی جدی برای کنترل و ساماندهی بازار مسکن و اجاره داشته است که مهمترین اقدام در سال ۱۴۰۰ ، تدوین طرح ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره‌بها با همکاری مجلس شورای اسلامی بود . این طرح در روزهای اخیر بعد از رفت برگشت‌ها برای رفع اشکالات و ...

    |

    در شهرستان سمنان هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و برای سایر متقاضیان شهرک ۲۰۵ هکتاری سمنان جانمایی شده است .

    |

    با افزایش تولید مسکن روستایی که در اولویت نهضت ملی مسکن قرار دارد مساله باز آفرینی شهری مورد تاکید قرار گرفته و متقاضیان خود مالکی با تشویق ، حمایت و کاهش کاغدبازی (بروکراسی های) اداری می توانند تسهیلات بهتری دریافت کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در جلسه شورای مسکن استان گفت : لازم است تا دستگاه‌های خدمت رسان هماهنگی تنگاتنگی در حوزه ...

    |

    نظرات کاربران