در حال بارگذاری ...

تخصیص پروژه به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر مینودشت

از مجموع واحدهای در حال ساخت ، ۴۸ واحد مسکونی در قالب گروه ساخت در این شهر در حال احداث بوده که بیش از ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد . در مینودشت ۱۸۲ متقاضی فعال وجود دارد که تا کنون ۱۷۹ متقاضی تخصیص پروژه شدند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت : در شهر مینودشت ۱۸۲ متقاضی فعال وجود دارد که تاکنون ۱۷۹ متقاضی تخصیص پروژه شدند.

مهدی ملک اظهار کرد : در شهرستان مینودشت بیش از ۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد چهار هزار و ۴۳۵ متقاضی واجد شرایط هستند .

وی با بیان اینکه در این شهر دو و نیم هکتار زمین برای ساخت مسکن تامین شده ، گفت : این اراضی قابلیت ساخت ۳۰۸ واحد را در قالب طرح نهضت ملی مسکن دارد . در این شهر ، طی دو سال ۹۰۶ واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که هم اکنون مجموعاً ۲۲۰ واحد در حال ساخت است .

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد : ۶ بلوک از این واحدها در مرحله پی کنی و باقی آن در مرحله تجهیز کارگاه قرار است .

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در ادامه گفت : از مجموع واحدهای در حال ساخت ، ۴۸ واحد مسکونی در قالب گروه ساخت در این شهر در حال احداث بوده که بیش از ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد . در مینودشت ۱۸۲ متقاضی فعال وجود دارد که تا کنون ۱۷۹ متقاضی تخصیص پروژه شدند .

وی از احداث مسکن در این شهر به صورت خودمالک خبر داد و گفت : در حال حاضر برای ۱۰۱ واحد در مینودشت انعقاد قرارداد توسط بانک صورت گرفته که ساخت این واحدها پیشرفت ۵۲ درصدی داشته است .

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها از توافق با دانشگاه آزاد اسلامی برای الحاق سه و نیم هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در مینودشت خبر داد و گفت : با تامین این اراضی بخش قابل توجهی از متقاضیان مینودشتی تخصیص پروژه خواهند شد .




مطالب مرتبط

تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

|

این پروژه که در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در حال احداث است و شامل ۱۲ بلوک با واحدهای ۳۰ ، ۳۶ و ۵۴ متری است ، هم‌اکنون با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله ساخت دیوارچینی و اجرای تأسیسات قرار دارد .

|

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز توجه زیادی به تخصیص سرانه‌های عمومی شده و بخش قابل توجهی از اراضی به این امر اختصاص یافت .

|

برنامه چهارساله استان گلستان برای این حوزه انعقاد ۱۵ هزار و ۴۷۶ واحد قرارداد بوده که تا کنون شش هزار و ۸۲۱ قرارداد ساخت مسکن خودمالک در بانک‌های عامل استان منعقد شد .

|

تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

|

نظرات کاربران