در حال بارگذاری ...
  • تخصیص پروژه به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر مینودشت

    از مجموع واحدهای در حال ساخت ، ۴۸ واحد مسکونی در قالب گروه ساخت در این شهر در حال احداث بوده که بیش از ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد . در مینودشت ۱۸۲ متقاضی فعال وجود دارد که تا کنون ۱۷۹ متقاضی تخصیص پروژه شدند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت : در شهر مینودشت ۱۸۲ متقاضی فعال وجود دارد که تاکنون ۱۷۹ متقاضی تخصیص پروژه شدند.

    مهدی ملک اظهار کرد : در شهرستان مینودشت بیش از ۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد چهار هزار و ۴۳۵ متقاضی واجد شرایط هستند .

    وی با بیان اینکه در این شهر دو و نیم هکتار زمین برای ساخت مسکن تامین شده ، گفت : این اراضی قابلیت ساخت ۳۰۸ واحد را در قالب طرح نهضت ملی مسکن دارد . در این شهر ، طی دو سال ۹۰۶ واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که هم اکنون مجموعاً ۲۲۰ واحد در حال ساخت است .

    رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد : ۶ بلوک از این واحدها در مرحله پی کنی و باقی آن در مرحله تجهیز کارگاه قرار است .

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در ادامه گفت : از مجموع واحدهای در حال ساخت ، ۴۸ واحد مسکونی در قالب گروه ساخت در این شهر در حال احداث بوده که بیش از ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد . در مینودشت ۱۸۲ متقاضی فعال وجود دارد که تا کنون ۱۷۹ متقاضی تخصیص پروژه شدند .

    وی از احداث مسکن در این شهر به صورت خودمالک خبر داد و گفت : در حال حاضر برای ۱۰۱ واحد در مینودشت انعقاد قرارداد توسط بانک صورت گرفته که ساخت این واحدها پیشرفت ۵۲ درصدی داشته است .

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها از توافق با دانشگاه آزاد اسلامی برای الحاق سه و نیم هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در مینودشت خبر داد و گفت : با تامین این اراضی بخش قابل توجهی از متقاضیان مینودشتی تخصیص پروژه خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    این زمین‌ها از محل ارضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی و ظرفیت‌های پیش بینی شده در مواد ۹.۱۰ و ۱۱ قانون جهش تولید مسکن تامین و سند مالکیت آن‌ها به نام سازمان ملی زمین و مسکن در آمده است .

    |

    با توجه به میزان سهمیه استان در واگذاری تسهیلات بانکی نوسازی ، برنامه ریزی‌های لازم برای واگذاری تسهیلات روستایی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر انجام شد .

    |

    نظرات کاربران