در حال بارگذاری ...
  • تامین یک هزار و ۷۰۰ هکتار زمین برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان

    خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برای اجرای سریع پروژه‌های عظیم نهضت ملی مسکن در استان مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و واگذاری گروهی زمین نیز جهت ساخت مسکن در ماه های آتی صورت می‌گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت : تاکنون برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان بیش از یک هزار و ۷۰۰ هکتار زمین تامین شده است .

    بهزاد کردلو با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است ، گفت : برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد ، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده  ۹ هزار واحد است . ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان زنجان ساخته و نوسازی خواهد شد و متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است .

    رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی عملیات اجرایی بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان زنجان آغاز شده است ، گفت : تاکنون برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان بیش از یک هزار و ۷۰۰ هکتار زمین تامین شده است .

    کردلو تاکید کرد : خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برای اجرای سریع  پروژه‌های عظیم نهضت ملی مسکن در استان مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و واگذاری گروهی زمین نیز جهت ساخت مسکن در ماه های آتی صورت می‌گیرد .

    وی با تاکید بر اینکه با تلاش های مدیران استانی از جمله استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان و با همکاری بانک های عامل همچون بانک مسکن و تجارت ، متمم تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومان اجرایی شد ، بیان داشت : تسهیلات مذکور برای تعدادی از پروژه‌ها تخصیص پیدا کرده و مابقی پروژه‌ها نیز در شرف انجام است و  تزریق تسهیلات بانکی باعث پیشرفت عملیات اجرایی پروژه‌ها خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۵۸ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن ...

    |

    واحدهای مسکونی نیروهای مسلح ، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود و در سایر شهرستانهای استان نیز برنامه ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می گیرد .

    |

    از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان در دو سال اول دولت سیزدهم تخصیص پروژه شده‌ است و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تامین زمین و تخصیص پروژه است .

    |

    در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

    |

    باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

    |

    نظرات کاربران