در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان مرکزی تا پایان سال جاری

    تلاش می‌شود تا افراد واجد شرایط برای دریافت مسکن ساماندهی شوند و در چهار سال اول ، حداقل زمین افراد متقاضی تامین شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت : طرح نهضت ملی مسکن در این استان با جدیت دنبال می‌شود و تا پایان سال جاری ۳ هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل می‌شود .

    حمید انعامی گفت : امید است این مهم با تامین مالی متقاضیان محقق شود تا در استان شاهد کاهش قیمت مسکن باشیم .

    وی با بیان اینکه ، چند سال در حوزه مسکن استان نه تنها کار نشد بلکه حوزه مسکن نابود شد ، ادامه داد : در طول دوره‌ای که مسئولان آن اعتقادی به ساخت مسکن نداشتند ساخت مسکن انجام نشد و در ۲ سال اخیر تلاش شد تا عقب ماندگی ساخت و تولید مسکن در استان جبران شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت : تلاش می‌شود تا افراد واجد شرایط برای دریافت مسکن ساماندهی شوند و در چهار سال اول ، حداقل زمین افراد متقاضی تامین شود . این استان در اجرای اقدام ملی مسکن و هم نهضت ملی ، یک متر زمین آماده سازی شده نداشت که با انواع روش‌ها تامین زمین در دستور کار قرار گرفت . زمین طرح نهضت ملی خمین تامین شده اما به علت انتقال خط لوله گاز شتاب کار کند شده است .

     




    مطالب مرتبط

    این پروژه در یک‌هزار و ۷۵۰ قطعه زمین به مساحت ۱۵ هکتار احداث خواهد شد که با شروع این عملیات در حقیقت شروع آماده‌سازی ۴۵۰ هکتار از زمین‌های این پروژه آغاز شده که در مجموع پروژه‌های آماده‌سازی در استان بوشهر به ۶۵۰ هکتار زمین رسید .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سه مدل ساخت مسکن در خراسان رضوی ، یزد و کرمانشاه به عنوان ایده‌‎های نوآورانه در نشست پایش عملکرد استان ها در طرح نهضت ملی ...

    |

    با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور ، قرار است بخشی از طرح‌های فاقد متقاضی مسکن مهر را پس از حل موضوعات حقوقی و قضائی به نهضت ملی تبدیل کنیم .

    |

    متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در همه مناطق شهری و روستایی استان (به جز چابهار و زاهدان که توسط تعاونی‌ها واحدها ساخته می‌شود) می‌توانند بعد از اجرای طرح‌های آماده سازی پروانه ساختمانی اراضی واگذار شده را اخذ و ساخت واحد مسکونی خود را آغاز کنند .

    |

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    نظرات کاربران