در حال بارگذاری ...
  • آغاز ساخت ۱۲۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

    در استان چهارمحال و بختیاری ۳۶ هزار خانواده در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و ۲۴ هزار خانواده واجد شرایط شناخته شدند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عملیات اجرایی ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در مساحت ۲۰۰ هکتاری در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد .

    عملیات اجرایی ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در استان چهارمحال و بختیاری در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار صبح امروز پنجشنبه ۲۵ آبان ماه با حضور ارسلان مالکی ، معان وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن آغاز شد .

    ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در این مراسم با اشاره به عقب ماندگی از سال‌های گذشته در حوزه مسکن گفت : در استان چهارمحال و بختیاری ۳۶ هزار خانواده در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و ۲۴ هزار خانواده واجد شرایط شناخته شدند .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه دولت سیزدهم در هم‌افزایی با مجلس برای جبران عقب ماندگی‌ها در بخش مسکن اقدام کردند ، افزود : عملیات اجرایی بیش از ۷ هزار واحد مسکونی در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون آغاز شده بود و امروز ۱۲ هزار واحد دیگر به آن اضافه می‌شود .




    مطالب مرتبط

    تهیه آئین‌نامه‌های مربوط به برنامه هفتم توسعه از دیگر مواردی است که باید به سرعت انجام شود چرا که عمل به برنامه هفتم توسعه و سایر قوانین بالادستی تکلیف مهمی است که باید با سرعت پیگیری شود .

    |

    ۱۵ پیشنهاد الحاق اراضی در شورای عالی شهرسازی و معماری و ۴۵ پیشنهاد در دبیرخانه‌های این شورا موجود است که امیدواریم در این خصوص هم به‌زودی گشایش‌هایی انجام شود .

    |

    امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

    |

    در مجموع یک‌هزار و ۶۳۲ پروژه آماده سازی به مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار در کشور آغاز شده که ظرفیت واحدپذیری این پروژه‌ها بیش از یک میلیون و ۵۶۵ هزار واحد مسکونی است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از توافق این سازمان با بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی برای اختصاص ۷۹ هکتار زمین برای ...

    |

    نظرات کاربران