در حال بارگذاری ...
  • تامین زمین برای ساخت ۸۶ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان

    بخشی از این مسکن‌های تکلیف‌شده در طرح نهضت ملی مسکن در استان ، مسکن حمایتی است و بخشی دیگر باید در روستاهای استان ، خودمالکی و بافت فرسوده باید ساخته شود .

    با گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تامین زمین مسکن حمایتی برای ۸۶ هزار نفر در این استان خبر داد و گفت : تاکنون ۹۵ درصد زمین لازم برای ساخت در شهرهای استان فراهم شده است .

    مسعود بیات‌منش بیان کرد : سهم اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در بخش مسکن حمایتی ، ساخت ۹۰ هزار واحد در شهرهای استان بوده که تاکنون کار ساخت ۱۰ هزار واحد شروع شده و مابقی واحدها در مرحله انتخاب پیمانکار ، آماده‌سازی و پالایش متقاضیان هستند .

    وی ابراز امیدواری کرد : با ارائه تسهیلات و سهم آورده مردم ، کار ساخت واحدها تا پایان دولت فعلی آغاز و به مردم تحویل داده شود .

    بیات منش با اشاره به اینکه سهم خوزستان در طرح نهضت ملی مسکن ، ۲۸۰ هزار واحد است گفت : بخشی از این مسکن‌های تکلیف‌شده در طرح نهضت ملی مسکن در استان ، مسکن حمایتی است و بخشی دیگر باید در روستاهای استان ، خودمالکی و بافت فرسوده باید ساخته شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد : در بخش مسکن خودمالکی و بافت فرسوده رشد خوبی صورت گرفته اما برای رسیدن به شرایط ایده آل نیاز به ورود جدی بانک‌ها و سرعت بخشیدن در پرداخت تسهیلات است .




    مطالب مرتبط

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    تاکنون برای ۵۸ هزار و ۹۲۸ واحد زمین اختصاص یافته ، تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۴ واحد دارای قرارداد ساخت و ۹ هزار و ۹۲۵ واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی است .

    |

    در آینده نزدیک شاهد شتاب نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود و امیدواریم با جدیت مسئولین متولی تا پایان این دولت شاهد رشد قابل توجه این طرح در استان باشیم و شهد شیرین این خدمت بزرگ شهید خدمت را مردم بچشند .

    |

    امروز خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در اداره کل و رفع موانع و مشکلات ، پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا است و با بررسی و ارزیابی های صورت گرفته، پیشرفت اجرایی پروژه چشمگیر است اما باید همچنان به آن سرعت داد تا در کم ترین زمان ممکن متقاضیان بتوانند واحدهای مسکونی خود را تحویل ...

    |

    نظرات کاربران