در حال بارگذاری ...
  • پیشبرد اهداف دولت در طرح بزرگ نهضت ملی مسکن تعهد بانک مسکن است

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن در نشست با هیات مدیره و روسای شعبه‌های برتر بانک مسکن بر تعهد آن بانک برای پیشبرد اهداف دولت در طرح نهضت ملی مسکن برای پرداخت تسهیلات تاکید کرد و گفت : استفاده از تجربیات ارزشمند شعب موفق در دیگر شعب بانک ، می‌تواند در پیشبرد اهداف دولت در طرح نهضت ملی مسکن نیز تاثیرگذار باشد .

    سید عباس حسینی مدیرعامل بانک در نشستی با حضور اعضای هیات مدیره ، مدیران ارشد و ۲۰ رییس شعبه برتر بانک مسکن ، ضمن قدردانی از تلاش و همت آنان در کسب بالاترین امتیازها در ارزیابی عملکرد ، شنوای دغدغه‌ها ، مسائل ، نظرات و پیشنهادات آن‌ها شد . مدیران ارشد به شعب نگاه ویژه‌ای دارند و اراده ما بر پیشرفت و فراهم کردن فضای کاری مناسب در شعب است .

    حسینی با ارزشمند برشمردن نتیجه اقدامات روسای شعب ، افزود : همت شما برای کسب رضایت مردم ستودنی است و نتیجه این تلاش و تجربه باید در اختیار دیگر همکاران نیز قرار گیرد . استفاده از تجربیات ارزشمند شعب موفق در دیگر شعب بانک ، می‌تواند در پیشبرد اهداف دولت در طرح بزرگ نهضت ملی مسکن نیز تاثیرگذار باشد .

    مدیرعامل بانک با تاکید بر لزوم فراهم شدن شرایط مطلوب شغلی کارکنان شعب تصریح کرد : ستاد بانک باید در خدمت شعب ، تسهیل‌گر ، برطرف‌کننده نیازها و همراه و یاری‌گر آنها باشد و انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک تمامی شعب بانک با عملکرد متفاوت، کسب امتیازها و نتایج درخشان در جایگاه برتر قرار گیرند .

    وی با تاکید بر اهمیت شایسته سالاری در انتصابات بانک تاکید کرد : باید کارگروهی برای شناسایی کارکنان مستعد و توانمند تشکیل شود تا با استفاده از توان نیروهای نخبه اهداف سازمان با سرعت بیشتری محقق شود .

    حسینی در پایان سخنان خود از تمامی کارکنان بانک مسکن خواست که با تعهد قلبی به بانک همچون گذشته از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شاخص بانک مسکن در جهت پیشبرد اهداف ملی و میهنی دولت و رضایت‌مندی عموم مردم بهره‌برداری کنند .

    روسای شعب برتر بانک مسکن به بیان دیدگاه‌ها ، مسائل ، دغدغه ها و نیز ارائه نظرات کارشناسی پرداختند که اغلب مورد توجه و پاسخگویی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرار گرفت .

    همچنین مقرر شد بخش‌هایی از مباحث و نظرات مطرح شده روسای شعب برتر بانک در اسرع وقت بررسی و نسبت به ارائه راهکارهای مناسب و بهره‌گیری از آن در تصمیم‌گیری‌های آتی بانک اقدام شود .




    مطالب مرتبط

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک ، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم .

    |

    خوشبختانه بانک مسکن در استان خوزستان همکاری و تعامل بسیار خوبی را در بحث اجرای طرح های ساخت مسکن و ارائه تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن در استان دارند . در این جلسه همچنین موارد مربوط به رفع مشکل برخی پروژه های مسکن مهر در برخی از شهرستانها مطرح و برای رفع مشکلات تصمیم گیری شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن گفت : قرارداد تامین مالی ساخت ۳۳۱ هزار و ۶۶۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی امضا شد .

    |

    تسهیلات بافت فرسوده از ابتدای طرح نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده ۱۶ هزار و ۸۱۱ فقره به میزان ۵ هزار و ۳۲۸ میلیاردتومان در دولت سیزدهم پرداخت شد .

    |

    نظرات کاربران