در حال بارگذاری ...
  • انعقاد قرارداد تسهیلات خودمالکی بیش از ۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران

    بانک ها برای افزایش رشد ساخت و ساز و به جریان افتادن بیشتر جریان تولید باید الویت بیشتری در این خصوص نسبت به اعطای تسهیلات داشته باشند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از ۷۰۵۸ واحد تسهیلات خود مالک نهضت ملی مسکن در استان تهران از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد .

    حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام سقف تسهیلات وام خود مالک نهضت ملی مسکن به میزان هر واحد ۵۵۰ میلیون تومان گفت : از ابتدای دولت سیزدهم ۸۵۷۹۸ نفر متقاضی تسهیلات خود مالک در استان تهران هستند که تاکنون ۷۰۵۸ واحد منجر به انعقاد قرارداد تسهیلات خود مالکی شده است .

    جنتی با توجه به تعداد متقاضیان در صف استان تهران گفت : بانک ها برای افزایش رشد ساخت و ساز و به جریان افتادن بیشتر جریان تولید باید الویت بیشتری در این خصوص نسبت به اعطای تسهیلات داشته باشند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۷۴۹ هکتار از اراضی دولتی به بافت روستایی هفت شهر استان خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تامین ۳۰۰ هکتار زمین جهت قانون جهش تولید مسکن در شهرستان دماوند خبر داد و گفت : به دلیل ...

    |

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    نظرات کاربران