در حال بارگذاری ...
  • اخذ ۸۰ برگ سند مالکیت طرح تفکیکی اراضی ۹ هکتاری شهرک جنوبی رضوانشهر

    اخذ این اسناد ، ارتقاء ضریب امنیت اطلاعات املاک ، تکمیل اطلاعات بانک زمین ، بروزرسانی مساحت هر پلاک ، تسریع در میخ کوبی پلاک‌های دارای قرارداد واگذاری ، تسریع امور واگذاری در هیئت نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی استان در جهت ارایه خدمت بهینه توام با سرعت و دقت و کیفیت به ارباب رجوعان را به همراه دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت : طی پیگیری‌های مستمر صورت گرفته ۸۰ برگ سند مالکیت طرح تفکیکی اراضی ۹ هکتاری شهرک جنوبی رضوانشهر اخذ شد .

    سعید کاشفی با اشاره به الحاق زمین به محدوده شهری رضوانشهر اظهار کرد : در هنگام تهیه طرح تفضیلی این شهر ، حدود ۹ هکتار زمین به محدوده این شهر در راستای تامین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن الحاق شد .  

    وی افزود : براین اساس و مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ، پس از تصویب طرح تفکیکی این اراضی در کمیسیون ماده ۵، اسناد تک برگی آن در راستای تثبیت مالکیت دولت اخذ شد .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه در این اقدام سند تک برگ برای ۸۰ قطعه زمین شامل اراضی مسکونی و خدماتی دریافت شد ، گفت : اخذ این اسناد ، ارتقاء ضریب امنیت اطلاعات املاک ، تکمیل اطلاعات بانک زمین ، بروزرسانی مساحت هر پلاک ، تسریع در میخ کوبی پلاک‌های دارای قرارداد واگذاری ، تسریع امور واگذاری در هیئت نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی استان در جهت ارایه خدمت بهینه توام با سرعت و دقت و کیفیت به ارباب رجوعان را به همراه دارد .  

    وی بیان کرد : دریافت اسناد تک برگی از اولویت‌های راه و شهرسازی است که موجب سیستمی و یکپارچه شدن اطلاعات ملکی در جهت نظم دهی خدمات ، شناسایی سریع پلاک‌ها ، ذخیره‌سازی تمام سوابق به شکل الکترونیکی در سامانه جامع املاک و مستغلات می‌شود . پس از تهیه نقشه شمیم برای این اراضی توسط پیمانکار منتخب ، موضوع در واحد شناسایی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بررسی و پس از کنترل و تخصیص کد کاداستر و  GIS،  نقشه‌های تهیه شده به اداره ثبت اسناد و املاک جهت تنظیم صورتمجلس تفکیکی و صدور سند ارسال شد .  

    وی گفت : در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، بخشی از این اراضی جهت ساخت پروژه ۲۶۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل شده است .




    مطالب مرتبط

    امسال بخش روبنایی ، شامل مدارس و مساجد ، با توجه به تأکیدات مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در اولویت قرار دارد و کنترل‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در مقام شناسایی ...

    |

    در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ ، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای اخذ تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده به بانک معرفی شده‌اند .

    |

    از ابتدای سال جاری تاکنون سند مالکیت تک برگ به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن برای بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان صادر و تثبیت شده است .

    |

    از متقاضیان ثبت نامی برای شهرهای جدید استان اصفهان ، شامل بهارستان ، مجلسی و فولادشهر، پس از انجام پالایش‌های لازم ، بالغ بر ۶۸ هزار نفر حائز شرایط فعال بودند، که از این تعداد بیش از ۵۵ هزار نفر مربوط به شهر جدید بهارستان ، افزون بر ۱۱ هزار و ۹۰۰ نفر شهر جدید فولاد شهر و ۹۵۰ ...

    |

    نظرات کاربران