در حال بارگذاری ...
  • تامین زمین ۶۳۲ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان پارس آباد

    از مجموع ۶۳۲ واحد پروژه های ساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان سایت پشت مسکن مهر در حال احداث هست که از این تعداد ۱۲۰ واحد در اجرای عملیات نازک کاری بوده و تا پایان امسال تحویل متقاضیان خواهد شد و ۳۶۰ واحد هم اکنون در حال اجرای اسکلت است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تامین زمین ۶۳۲ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن و تخصیص پروژه به ۶۳۱ نفر در شهرستان پارس آباد خبر داد .

    محبوب حیدری در بازدید نماینده مردم پارس‌آباد ، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد اظهار کرد : کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان پارس آباد به تعداد ۱۴ هزار و ۶۷۷ متقاضی بود که پس از پالایش و بررسی بعمل آمده ۷۱۸ نفر تایید نهایی شده که برای ۶۳۲ نفر تامین زمین صورت گرفته و ۶۳۱ نفر نیز تخصیص پروژه انجام یافته است و ۶۳۴ متقاضی هم آورده بالای ۴۰ میلیون تومان داشته اند .

    وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه های در حال ساخت مسکن شهرستان پارس آباد گفت : از مجموع ۶۳۲ واحد پروژه های ساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان سایت پشت مسکن مهر در حال احداث هست که از این تعداد ۱۲۰ واحد در اجرای عملیات نازک کاری بوده و تا پایان امسال تحویل متقاضیان خواهد شد و ۳۶۰ واحد هم اکنون در حال اجرای اسکلت است . ۱۵۲ واحد دیگر نیز در این شهرستان اجرای بتن مگر پروژه به اتمام رسیده و ۸۰ واحد در قالب ۲ پروژه ۴۰ واحدی عملیات اجرای فونداسیون انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    |

    با تلاش و پیگیری های همکاران معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین های اختصاص یافته به پروژه های نهضت ملی مسکن بنام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد الباقی اراضی هم طی ماه های آینده صادر خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از الحاق ۲۲۷ هکتار زمین به محدوده ۱۱ شهر جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خبر ...

    |

    در کنار طرح نهضت ملی مسکن خمینی شهر ، در زمینی به مساحت چهارهزار و ۵۰۰ مترمربع ، پروژه تأمین زمین برای هزار و ۳۲۰ خانواده دارای دو عضو معلول پیش‌بینی شده است .

    |

    متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در همه مناطق شهری و روستایی استان (به جز چابهار و زاهدان که توسط تعاونی‌ها واحدها ساخته می‌شود) می‌توانند بعد از اجرای طرح‌های آماده سازی پروانه ساختمانی اراضی واگذار شده را اخذ و ساخت واحد مسکونی خود را آغاز کنند .

    |

    نظرات کاربران