در حال بارگذاری ...
  • مترو پرند و بیش از ۴۳۰۰ واحد مسکن مهر آماده افتتاح شد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اعلام رفع نواقص مترو و تکمیل مسکن مهر آن شهر جدید  ، گفت : مترو و بیش از ۴۳۰۰ واحد مسکن مهر پرند تکمیل شده و آماده افتتاح است .

    آرش صیادی به تشریح روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن ، تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر و تازه‌ترین وضعیت متروی پرند پرداخت .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اعلام اینکه ۴ هزار و ۳۰۰  واحد مسکن مهر ، تکمیل و بهره‌برداری شده و متروی پرند نیز رفع نقص شده و آماده بهره‌برداری است ، گفت : در موضوع نهضت ملی مسکن ، تامین زمین ۳۱ هزار واحد مسکونی انجام و عملیات اجرایی ۲۳ هزار واحد آغاز شد .

    صیادی ادامه داد : ۸ هزار واحد دیگر نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند نیز در مرحله تعیین پیمانکار است که به زودی وارد مرحله ساخت و ساز خواهد شد .

    وی در خصوص متروی پرند ، اعلام کرد : تمامی نواقص متروی پرند رفع شده و آماده افتتاح و مسافرگیری است .

    صیادی در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر پرند ، اعلام کرد : ۴ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر پرند هم‌اکنون تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است . یک مرکز بهداشتی-درمانی در همکاری با مرکز اورژانس و یک بوستان و همچنین یک مجموعه تجاری در محله کم‌برخوردار در شهر جدید پرند تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است .




    مطالب مرتبط

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

    |

    از مجموع ۳۳۵۰۰ واحد مسکونی شهر پرند که در قالب طرح نهضت ملی مسکن شروع شده بنابر تاریخ قرارداد اولین نسل پروژه های نهضت ملی پرند در دولت جدید به شرط تامین زیرساخت‌ها آماده بهره‌برداری است و با تامین زیرساخت ها ظرف دو ماه آینده تحویل مردم خواهد شد .

    |

    یکی از آورده‌های اصلی دولت در طرح نهضت ملی مسکن ، موضوع زمین است و در بسیاری از مناطق شهری ، به طور میانگین ۵۰ درصد قیمت واحد مسکونی را زمین به خود اختصاص می‌دهد . یکی از اصلی ترین تسهیلات در بخش مسکن تامین زمین است که بخش عمده ای از این اراضی به شکل رایگان و اجاره ۹۹ ساله در ...

    |

    نظرات کاربران