در حال بارگذاری ...
  • ثبت بیش از ۴۱ هزار قرارداد اجاره در سامانه املاک و مستغلات

    صدور کد رهگیری در سامانه املاک و مستغلات برای قراردادهای اجاره به شکل رایگان است و در آینده نزدیک نیز امکان اینکه مشاوران املاک بتوانند از این سامانه استفاده کنند فراهم می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ معاون مسکن و ساختمان با بیان اینکه تاکنون ۴۱ هزار و ۴۲۷ قرارداد اجاره در سامانه املاک و مستغلات ثبت شده است از امکان بهره‌مندی مشاوران املاک در این سامانه در آینده نزدیک خبر داد .

    هادی عباسی‌اصل در خصوص میزان ثبت‌نام متقاضیان در سامانه املاک و اسکان گفت : تاکنون ۴۱ هزار و ۴۲۷ قرارداد بین موجران و مستاجران در سامانه قراردادها که برای ثبت معاملات املاک و مستغلات که توسط وزارت راه و شهرسازی راه‌اندازی شده است منعقد شده است . هم‌ اکنون برای تمامی این قراردادها کد رهگیری صادر شده است و بهایی از متعاملان دریافت نشده است .

    معاون مسکن و ساختمان ادامه داد : صدور کد رهگیری در سامانه املاک و مستغلات برای قراردادهای اجاره به شکل رایگان است و در آینده نزدیک نیز امکان اینکه مشاوران املاک بتوانند از این سامانه استفاده کنند فراهم می‌شود .

    عباسی‌اصل تاکید کرد : مشاوران املاکی که دارای مجوز هستند می‌توانند از این سامانه برای ثبت قراردادها استفاده کنند . هم مردم و هم مشاوران املاک امکان ثبت معاملات خود در این سامانه به نشانی srem.ir را دارند .




    مطالب مرتبط

    در این سامانه ، مالکان و مستاجران امکان ثبت قرارداد اجاره را به شکل رایگان در سامانه دارند و با این کار بخشی از مشکلات مردم در این بخش در حال حل شدن است .

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    با استفاده از این پلتفرم آنلاین ساده ، مستاجران می توانند به راحتی املاک موجود را پیدا کنند ، مستقیماً با صاحبخانه ها ارتباط برقرار کنند و قراردادهای اجاره را بدون هیچ هزینه اضافی و کاملا رایگان امضا کنند و به ثبت و اطلاع حاکمیت برسانند .

    |

    نظرات کاربران