در حال بارگذاری ...
  • تخصیص ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل واحدهای مسکن مهر نیمه کاره

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از تکمیل واحدهای نیمه کاره‌ واحدهای مسکن مهر در استان‌ها با استفاده از منابع صندوق ملی مسکن خبر داد و گفت : تا امروز در این راستا بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان تخصیص صورت گرفته است .

    محمدرضا مهدیار اسماعیلی گفت : ما در صندوق ملی مسکن عملیات سه‌گانه ای را همزمان دنبال می‌کنیم که این عملیات یکی تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان‌ها با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن است که منابع مربوط به صندوق در این واحدها صرف می‌شود تا مساکن مهر نیمه کاره در مراکز استان‌ها به ثمر برسد .

    مهدیار اسماعیلی افزود : بخش دوم تکمیل مساکن مهر شهرهای جدید است که این مسیر با تحویل زمین از سمت شرکت مادر تخصصی و تأمین مالی توسط صندوق انجام می‌شود که عمده عملیات تکمیل واحدهای نیمه کاره ای که در سال گذشته و سال جاری انجام شده است ، از طریق منابع صندوق بوده است .

    رییس هیأت عامل صندوق ملی مسکن ادامه داد : به موازات این دو بخش ، بخش سوم مبتنی بر منابع خود صندوق اتفاق می‌افتد که عملیات روبنایی در حوزه خدمات عمومی است و شامل تجهیز و تکمیل مدارس ، درمانگاه‌ها ، پاسگاه‌ها ، مساجد و... است که در شهرهایی که در نهضت ملی مسکن جدید تاسیس می‌شود ، این تخصیص منابع صورت می‌گیرد . تا به امروز بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان تخصیص صورت گرفته و ان‌شالله تا پایان سال نیز  این روند با سرعت مضاعف پیش می‌رود .




    مطالب مرتبط

    دلیل اصلی عدم پیشرفت و تکمیل واحدهای مسکن مهر آن بوده که دولت در گذشته در پروژه‌های مسکونی نقش پیمانکار را داشته و همین امر دلیل اصلی تاخیر در تحویل واحدهای مسکونی بوده است . در صورتی که اگر خود مردم کارفرما شوند و ما بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی‌سازی استفاده کنیم سرعت اجرای ...

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

    |

    تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

    |

    یکی از وظایف اصلی سازمان ملی زمین و مسکن مدیریت زمین برای ساخت مسکن در کشور به نمایندگی از دولت است و انتقال سند این اراضی هم در همین راستا و در جهت تامین مسکن برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است .

    |

    نظرات کاربران