در حال بارگذاری ...
  • اعطای وام ۹۰ میلیون تومانی برای اسکان موقت ساکنان بافت فرسوده استان سیستان و بلوچستان

    این تسهیلات پیش از این در کلانشهرها ۶۰ میلیون و در سایر شهرها ۴۵ میلیون تومان بود که با پیگیری‌های انجام شده افزایش قابل توجه یافته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت : مالکان در بافت‌های فرسوده شهری استان اگر قصد نوسازی مسکن خود را دارند می‌توانند برای اسکان موقت وام ۹۰ میلیون تومانی دریافت کنند .

    ابوالفضل مهدیار با اشاره به اهمیت نوسازی در بافت فرسوده توضیح داد : برای تسهیل اسکان موقت ساکنان بافت‌های فرسوده در دوره نوسازی ، ساکنان می‌توانند با وام ودیعه مسکن خانه‌ای را اجاره کنند .  

    وی با بیان اینکه این وام با سود چهار درصد و با بازپرداخت سه ساله تعیین شده است ، ادامه داد : این تسهیلات پیش از این در کلانشهرها ۶۰ میلیون و در سایر شهرها ۴۵ میلیون تومان بود که با پیگیری‌های انجام شده افزایش قابل توجه یافته است .

    مهدیار خاطرنشان کرد : متقاضیان می‌توانند برای بهره‌مندی از این وام به سامانه ارائه تسهیلات بافت فرسوده و ودیعه اسکان موقت به نشانی https://facility.udrc.ir/login.php مراجعه کنند . 




    مطالب مرتبط

    ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی علاوه بر سرعت اجرای پروژه‌ها ، نقش موثری در بهبود کیفیت زندگی و سکونت مردم بر اساس مختصات فرهنگی منطقه دارد . برای همه اراضی طرح تفکیکی تهیه شده و طرح‌های آماده‌سازی هم در اغلب شهرها به نتیجه رسیده است .

    |

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    روند نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری از ۲۸۸ هزار واحد عبور کرده است و این میزان از نوسازی می‌تواند در آینده با قوت بیشتری ادامه یابد. همچنین در کنار نوسازی واحدهای واقع در بافت‌های فرسوده تاکنون ۱۰۴ هزار واحد مسکونی از واحدهایی که نوسازی آنها آغاز شده به بهره‌برداری رسیده ...

    |

    در مجموع ۱۵ هزار و ۴۵۲ متقاضی طرح نوسازی مساکن در بافت‌های فرسوده شهری آذربایجان‌غربی وجود دارد و نوسازی این واحدها و صدور پروانه‌های ساختمانی در دست اقدام است . سهمیه آذربایجان‌غربی از نوسازی مسکن بافت فرسوده شهری احداث ۳۲ هزار و ۹۱۰ واحد نوسازی شده، در طول ۴ سال بوده است .

    |

    هم اکنون فرآیند نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری به رقم ۲۸۵ هزار واحد رسیده است که از تعداد واحدهایی که فرایند نوسازی را در بافت فرسوده شهری آغاز کرده‌اند بیش از ۱۰۲ هزار واحد تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید .

    |

    نظرات کاربران