در حال بارگذاری ...
  • مقررات ملی ساختمان در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن شهر قیدار به صورت مطلوبی رعایت شده است

    مصالح استفاده شده در اجرای پروژه‌ها استاندارد و کیفیت لازم را دارند و اجرای مهار دیوارهای پیرامونی به درستی انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت : با توجه به بازرسی انجام شده مقررات ملی ساختمان در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن شهر قیدار به خوبی رعایت شده است .

    احسان ذبیحیان به همراه جمال خلجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قیدار از واحدهای نهضت ملی مسکن شهر قیدار و همچنین تعدادی از پروژه‌های در حال ساخت این شهر بازدید کرد .  

    وی با اشاره به بازدید انجام گرفته از روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر قیدار ، بیان کرد : طبق بازدید و بررسی انجام شده از عملیات اجرایی پروژه‌ها ، مقررات ملی ساختمان در پروژه به خوبی رعایت شده است .  

    رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان ، همچنین توانایی فنی عوامل سازنده و دستگاه نظارت در اجرای پروژه‌ها را مطلوب اعلام کرد و گفت : مشکل خاصی تا این مرحله از اجرای پروژه مشاهده نشد و درخصوص برخی موارد با عوامل پروژه همفکری شد .

    ذبیحیان تصریح کرد : مصالح استفاده شده در اجرای پروژه‌ها استاندارد و کیفیت لازم را دارند و اجرای مهار دیوارهای پیرامونی به درستی انجام شده است .

     




    مطالب مرتبط

    در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

    |

    باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

    |

    فرآیند جابجایی تعدادی از ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است و مشکلات پیش روی انتقال ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن به جد پیگیری می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم تامین سریع تامین انشعابات در پروژه های نهضت ملی مسکن توسط شرکت های خدمات رسان در ...

    |

    در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر ، اقدام ملی مسکن و نهضت ملی به صورت خیلی گسترده و قابل توجه اتفاق افتاده است .

    |

    نظرات کاربران