در حال بارگذاری ...
  • اجرای بیش از ۵۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها

    هم‌اکنون ۳۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها در حال اجراست که پیشرفت‌های فیزیکی متفاوتی دارند . امسال با افزایش میزان تسهیلات و رقم آن از ۲۰۰ هزار واحد به ۳۵۰ هزار واحد، انتظار می‌رود تا بنیاد مسکن بتواند به تعهد خود در اجرای طرح نهضت ملی مسکن جامه عمل بپوشاند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای بیش از ۵۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها توسط آن بنیاد خبر داد و گفت : از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون۲۰۰ هزار واحد در شهرها و روستاها تکمیل و به مردم واگذار شد .

    غلامرضا صالحی در بیان جزییات اجرای طرح نهضت ملی مسکن توسط آن بنیاد در شهرها و روستاها ، توضیح داد : از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها، ۵۸۷ هزار و ۳۰۰ واحد وارد فاز اجرا شد که از این میزان ، ۲۰۰ هزار واحد در مناطق شهری و روستایی (به تعداد ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد در شهرها و بیش از ۱۸۹ هزار و ۷۰۰ واحد در روستاها) تکمیل و تحویل متقاضیان شد .

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد : هم‌اکنون ۳۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها در حال اجراست که پیشرفت‌های فیزیکی متفاوتی دارند . امسال با افزایش میزان تسهیلات و رقم آن از ۲۰۰ هزار واحد به ۳۵۰ هزار واحد ، انتظار می‌رود تا بنیاد مسکن بتواند به تعهد خود در اجرای طرح نهضت ملی مسکن جامه عمل بپوشاند .

    ۲۳۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان ساخت مسکن در روستاها واگذار شد

    وی در خصوص برنامه بنیاد مسکن برای تامین زمین نیز توضیح داد : موضوع تامین و تملک اراضی روستایی و شهری در حال انجام است. تا امروز حدود ۲۳۰ هزار قطعه زمین نهایی شده است و مصوبات شورای مسکن و شورای برنامه‌ریزی و کمیته تصویب را گذرانده است . همچنین یک میلیون قطعه زمین شناسایی شده است که به زودی تعیین‌تکلیف خواهد شد و به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود .

    صالحی گفت : تا پایان سال ۱۴۰۳ یک میلیون قطعه زمین برای فاقدان مسکن در روستاها نهایی خواهد شد . در شهرها میزان اجرای نهضت ملی مسکن به این ترتیب است که حدود ۲۰۳ هزار پروژه معرفی شده و تا امروز ۱۷۱ هزار واحد به مرحله اجرا رسیده است .

    صالحی افزود : در بخش شهری ۱۱۶ هزار واحد وارد مرحله فونداسیون شده است .




    مطالب مرتبط

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    از ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحدی که تحویل متقاضیان شد ، ۲۳۵ هزار و ۵۸۰ واحد روستایی و ۱۵ هزار و ۱۳۲ واحد شهری است . همچنین از واحدهای در دست اجرا به تعداد ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد، ۲۴۵ هزار و ۹۶۰ واحد روستایی و باقیمانده آنها شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    نظرات کاربران