در حال بارگذاری ...
  • اعطای زمین به ۱۳۶ متقاضی مشمول قانون جوانی جمعیت در شهرستان دهاقان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان از اختصاص زمین به ۱۳۶ متقاضی مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد .

    مراسم قرعه کشی اختصاص زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان دهاقان با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان و متقاضیان حائز شرایط برگزار شد .  

    کریم طیاری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان در این باره اظهار کرد : با تلاش و پیگیری هایی که بعمل آمد زمین مورد نیاز برای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این شهرستان تامین شد و اکنون برای سومین بار قرعه کشی برای تخصیص زمین به واجدین شرایط انجام شد . 

    وی افزود : در شهرستان دهاقان ۱۶۰ نفر برای بهره مندی از این طرح در سامانه مربوطه ثبت نام کردند که پس از بررسی و پالایش های لازم متقاضیان حائز شرایط مشخص و طی ۳ مرحله زمین به ۱۳۶ خانوار تخصیص یافت . زمین به متقاضیان مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پس از برگزاری قرعه کشی در مرحله اول به ۵۲ خانوار و در مرحله دوم به ۵۵ خانوار اختصاص یافت و در حال حاضر نیز که برای سومین مرحله قرعه کشی انجام شد به ۲۹ نفر از متقاضیان حائز شرایط زمین اختصاص داده شد .  

    وی خاطرنشان کرد : متقاضیان این طرح می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند .  

    طیاری گفت : براساس بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ وزارت راه و شهرسازی موظف است به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت ، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد لذا واجدین شرایط فقط تا پایان سال ۱۴۰۲ امکان بهره‌مندی از این قانون و دریافت زمین رایگان را دارند که می توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن اقدام به ثبت نام کنند . 




    مطالب مرتبط

    با تلاش و پیگیری هایی که بعمل آمد و براساس اراضی تامین شده برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سطح شهرستان کاشان ، تخصیص زمین در قالب پویش دهه امامت و ولایت به متقاضیان انجام شد .

    |

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، قرعه کشی واگذاری زمین به خانواده های مشمول طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر جدید رامشار با حضور فرماندار هامون ، ...

    |

    خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر متقاضی دریافت زمین رایگان در سامانه جوانی جمعیت ثبت نام کرده و سپس مراحل اداری آن از سازمان نظام مهندسی ساختمان و سپس اداره کل راه و شهرسازی استان پیگیری شد .

    |

    متقاضیان جوانی جمعیت می‌توانند برای ثبت نام و اطلاع از شرایط واگذاری به سامانه طرح نهصت ملی مسکن به نشانی saman. mrud. ir مراجعه کنند .

    |

    نظرات کاربران