در حال بارگذاری ...
  • مجوز ایجاد چندین شهرک خصوصی تا پایان سال صادر می‌شود

    یکی از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی تولید هرچه بیشتر مسکن است و یکی از نقاط هدف برای تولید مسکن، شهرهای جدید است . برنامه‌ریزی شده تا در کنار ساخت و عرضه بیشتر مسکن ، مدیریت بازار مسکن نیز با عرضه بیشتر انجام شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ وزیر راه و شهرسازی در جریان افتتاح از پروژه‌های مسکونی و روبنایی وزیربنایی شهر جدید اندیشه بر همکاری بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات مسکن تاکید کرد و از صدور مجوز چندین شهرک خصوصی تا پایان سال خبر داد .

    امروز دوم آذر ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با حضور در شهر جدید اندیشه ، پروژه‌های مسکونی ، تجاری و زیربنایی تکمیل شده این شهر جدید را افتتاح کرد .

    بهره‌برداری بیش از  ۹۸۰ واحد مسکونی مشارکتی در شهر جدید اندیشه

    بذرپاش با بیان اینکه در طی این سال‌ها حدود ۳۰ هزار واحد مسکونی در این شهر احداث شده و جمعیت مناسبی در این شهرها ساکن شده است ، افزود : در جریان بازدید امروز از شهر جدید اندیشه بیش از  ۹۸۰ واحد مسکونی در مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید ، بانک مسکن و بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید . یکی از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی تولید هرچه بیشتر مسکن است و یکی از نقاط هدف برای تولید مسکن، شهرهای جدید است . برنامه‌ریزی شده تا در کنار ساخت و عرضه بیشتر مسکن ، مدیریت بازار مسکن نیز با عرضه بیشتر انجام شود .

    وزیر راه و شهرسازی  با بیان اینکه تا دهه فجر امسال تعداد قابل ملاحظه ای واحد مسکونی در سراسر کشور از جمله شهر جدید اندیشه در قالب مشارکتی به بهره‌برداری می‌رسد ، افزود : بخشی از این پروژه ها در مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید و بانک مسکن به بهره برداری می رسد.

    همچنین این سیاست در سایر شهرهای جدید سراسر کشور از جمله پردیس و سایر شهرهای استان تهران در حال برنامه ریزی و اجراست.

    بذرپاش از دیگر برنامه‌های حوزه مسکن ایجاد شهرک‌های خصوصی نام برد و گفت : در ایجاد شهرک‌های خصوصی مشارکت بیشتر بخش خصوصی مورد تاکید است و مقرر شده است با مدل‌های جدید و جذاب میزان مشارکت بخش خصوصی را در فرآیند تولید مسکن تقویت کنیم . مشارکت بخش خصوصی در کیفیت ساخت و حجم و تعداد واحدها، تاثیر جدی دارد.

    مجوز ایجاد چندین شهرک خصوصی تا پایان سال صادر می‌شود

    بذرپاش با بیان اینکه ایجاد شهرک‌های خصوصی مراحل نهایی خود را طی می‌کند ، گفت : مجوز یک شهرک خصوصی صادر شد و تا پایان سال مجوز تعدادبیشتری شهرک خصوصی نیز صادر می‌شود . بانک‌هایی که از پرداخت تسهیلات مسکن استنکاف کردند جریمه شده و مکلف به پرداخت جریمه هستند .

    وی در رابطه با واریز مبلغ  جریمه به صندوق ملی مسکن، با بیان اینکه در بانک مرکزی جلسات مختلفی برگزار شده و ارتباط مستمر با بانک مرکزی در حال انجام است ، گفت : نماینده ای را برای این کار معرفی کرده ایم و یک نماینده را نیز  رئیس کل بانک مرکزی معرفی کرده است  تا با نگاه کارشناسی هرجایی مشکل وجود دارد ، برطرف شود . عملکرد بانک‌ها بهتر شده است ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله است




    مطالب مرتبط

    این افتتاح‌ها در شهر جدید پرند ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

    |

    امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۵ هزار و ۲۳۰ واحد تکمیل شده مسکن مهر شهر جدید پردیس در دولت سیزدهم با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و تحویل شد .

    |

    شهر جدید خلیج فارس در نقطه ای ژئو استراتژیک ، ژئو اکونومیک و ژئو پلتیک ، در دهانه ورودی دستیابی ایران به عمق آب‌های آزاد جهان قرار گرفته و محل تلاقی لجستیک ترین مد حمل و نقلی ایران با چهار مد دریایی ، هوایی ، زمینی و ریلی قرار دارد و با داشتن انواع فرصت های اقتصادی ‌ و طبیعی می ...

    |

    نظرات کاربران