در حال بارگذاری ...
  • پروژه ۹۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر به مرحله نازک کاری رسید

    در حال حاضر پروژه ۹۲۰ واحدی شهر شاهین شهر که در قالب ۱۲ بلوک شامل ۱۰ بلوک ۱۲ طبقه و ۲ بلوک ۱۴ طبقه در حال احداث بوده و سفت کاری آن انجام شده است . این پروژه به ۹۲۰ متقاضی واجد شرایط تخصیص داده شده است همچنین مناقصه برای اجرای نازک کاری انجام شده و به لطف خدا به زودی عملیات نازک کاری آن آغاز می شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت : عملیات سفت کاری پروژه ۹۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر شاهین شهر انجام شده و به زودی عملیات نازک کاری آن آغاز می‌شود .

    صادق حاجی با بیان اینکه پروژه ۹۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر به مرحله نازک کاری رسیده است ، اظهار کرد : این شهرستان دارای ۲ بخش (مرکزی و میمه) است که بخش مرکزی دارای ۳ شهرِ شاهین شهر ، گز و گرگاب و بخش میمه دارای شهرهای وزوان ، میمه و لایبید است .  

    وی افزود : در حوزه طرح نهضت ملی مسکن ، برای شهر شاهین شهر ۵۲ هزار نفر ثبت نام کردند که پس از انجام بررسی و پالایش های لازم ۱۱ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند و برای آنان تشکیل پرونده شد .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه تا کنون با تلاش های به عمل آمده برای ساخت بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر شاهین شهر تامین زمین شده است ، گفت : تامین زمین برای مابقی متقاضیان در دست پیگیری است .  

    وی بیان کرد : در حال حاضر پروژه ۹۲۰ واحدی شهر شاهین شهر که در قالب ۱۲ بلوک شامل ۱۰ بلوک ۱۲ طبقه و ۲ بلوک ۱۴ طبقه در حال احداث بوده و سفت کاری آن انجام شده است . این پروژه به ۹۲۰ متقاضی واجد شرایط تخصیص داده شده است همچنین مناقصه برای اجرای نازک کاری انجام شده و به لطف خدا به زودی عملیات نازک کاری آن آغاز می شود .




    مطالب مرتبط

    در برخی سایت‌های نهضت ملی مسکن مانند شهرک کوهسار روزیه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به بالای ۶۰ درصد رسیده و ۳۰ واحد نیز به اتمام رسیده است .

    |

    این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

    |

    در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

    |

    ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد .

    |

    امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

    |

    نظرات کاربران