در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۹۵ هزار مترمربع از اراضی ملی در جنوب استان کرمان

    عمده این تصرف‌ها در شهرستان های جیرفت ، عنبرآباد ، قلعه گنج ، فاریاب و کهنوج بوده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از رفع تصرف ۹۵هزارمتر مربع از اراضی ملی به ارزش تقریبی ۱۶۹۷ میلیارد ریال در شهرهای جنوب کرمان خبر داد .

    سرهنگ محمود کرمشاهی گفت : در سه ماه گذشته سال جاری با حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ۹۵ هزار متر مربع زمین به ارزش ۱۶۹۷ میلیارد ریال از اراضی ملی رفع تصرف شده است .

    وی با تشریح اقدامات انجام شده اظهار داشت : عمده این تصرف‌ها در شهرستان های جیرفت ، عنبرآباد ، قلعه گنج ، فاریاب و کهنوج بوده است .

    کرمشاهی ضمن تشکر از حمایت های دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی یاد آور شد : همکاران ما در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی برای اقدام به رفع تصرف اراضی از دست زمین خواران هستند و مردم می توانند با شماره تلفن  ۱۶۵۶ گزارشات خود را اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : سال گذشته در بحث حفاظت از اراضی و رفع تصرف از اراضی ملی اقدامات بسیار مناسبی از جمله ۶۷ ...

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود .

    |

    نظرات کاربران