در حال بارگذاری ...
  • موافقت با تامین ۵/۵ هکتار زمین جهت احداث طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شیروان

    هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با تامین ۵/۵ هکتار از اراضی متعلق به راه و شهرسازی در راستای طرح نهضت ملی مسکن در جلسه کمیسیون ماده پنج اسفراین خبر داد .

    روزبه دادجو گفت : جلسه کمیسیون ماده پنج شهر اسفراین با بررسی ۲۹ پرونده در محل سالن جلسات استانداری و به ریاست رشیدی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، میرکریمی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیران عضو کمیسیون برگزار شد . در این جلسه یکی از مهمترین پرونده ها بحث تامین زمین ۵/۵ هکتار از اراضی متعلق به راه و شهرسازی بود که به دبیرخانه کمیسیون ارجاع شده بود و اعضا پس از بررسی موافقت خود را اعلام کردند .

    دادجو افزود : در جلسه کمیسیون ماده پنج اسفراین نیز از مهمترین پرونده ها می توان به درخواست تغییر کاربری ، حذف گذر ، تثبیت گذر ، افزایش سطح اشغال، تقاضای اخذ پروانه تجاری و احداث بنای تجاری مسکونی اشاره کرد و پس از بررسی مابقی پرونده ها و اعلام نظر ، تصمیمات لازم اتخاذ شد . مصوبات کمیسیون ماده پنج پس از ۲۱ روز کاری پس از ابلاغ اولیه و تأیید شورای عالی شهرسازی قابلیت اجرا دارند .

    سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان افزود : هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه کنند .




    مطالب مرتبط

    در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

    |

    در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر جاجرم تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی و همچنین پیشنهادهای شهرداری جاجرم برای اصلاح محور و یا مطابقت گذرهای پیشنهادی با وضع موجود به منظور رعایت حقوق شهروندان و ذی‌نفعان ، ...

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از تصویب طرح تفصیلی شهر شیروان در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر ...

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    نظرات کاربران