در حال بارگذاری ...

بررسی روند اجرای پروژه‌ها با هدف تسریع در تحویل ۲ هزار واحد مسکونی در استان زنجان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه بررسی روند اجرای پروژه‌ها با هدف تسریع در تحویل دو هزار واحد مسکونی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان و محل سایت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان برگزار می‌شود .

در راستای تسریع در تامین زیر ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن توسط شرکت های خدمات رسان ، سید محمد شعاعی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان و اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان روز سه شنبه از پروژه m۲ در سایت کوی زنگان بازدید کردند .

در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان ، بر لزوم تامین سریع زیر ساخت پروژه‌های در اولویت تحویل در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان تاکید کرد و بیان داشت : شرکت های خدمات رسان در این خصوص اهتمام جدی را مد نظر قرار دهند .  

سید محمد شعاعی تاکید کرد : با تامین زیر ساخت‌ها مشکلی در تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان نخواهیم داشت .  

گفتنی است هر هفته ، جلسه و بازدید از روند اجرای پروژه‌ها با هدف تسریع در تحویل دو هزار واحد مسکونی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه و شهرسازی استان و محل سایت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان برگزار می‌شود .

با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و انعقاد متمم تسهیلات بانکی (۵۵۰ میلیون تومان) ، بیش از دو هزار واحد مسکونی  نهضت ملی مسکن در شهر زنجان تحویل متقاضیان می‌شود .

خوشبختانه در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان نیز در فاز اول تعدادی از پروژه (احرار ، ترازایستا) در قالب طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده می‌شود .




مطالب مرتبط

با تمام توان پیگیر حل مسائل و مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستیم و با وجود مشکلات مالی و اداری ، زمان زیادی را برای رفع این چالش‌ها داریم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : تلاش می‌کنیم تا از تمام ظرفیت وزارتخانه برای کاهش قیمت تمام شده پروژه های نهضت ملی ...

|

از ۲۷ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن بخش حمایتی ، تنها ۷ هزار نفر تعیین تکلیف نشده بودند و تک واریزی داشتند که از این تعداد به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در ثمین سه طی هفته‌های گذشته پیامک ارسال شد چرا که این تعداد در اولویت هستند .

|

ود ۲۰ هکتار زمین برای احداث کاربری‌های خدماتی ، تجاری و فرهنگی در این اراضی در نظر گرفته شده و از نظر استانداردهای شهرسازی ، شرایط خوبی دارد و نوع تفکیک هر قطعه ۲۰۰ متر مربع است که به هر ۲ خانوار ۲۰۰ متر زمین داده خواهد شد که دو واحد مسکونی با دو واحد پارکینگ خواهد بود به صورت ...

|

از هفته جاری ارسال پیامک به دو هزار و ۳۰۰ متقاضی که تک واریزی ۴۰ میلیون تومان داشتند آغاز شده است و این تعداد می‌توانند از امتیاز واگذاری زمین در «منطقه ثمین ۳» بهره‌مند شوند .

|

نظرات کاربران