در حال بارگذاری ...

باید همه بخش‌ها کمک کنند تا طرح جامع تهران به نتیجه برسد

مجموعه شهر تهران با داشتن برنامه‌ای که در عین حال که تکلیف کلیت شهر را روشن کرده و وظایف مختلف مجموعه‌ها را تعیین کرده ، جهت اعتلای شهر نیز برنامه‌ریزی کرده و به عزم عمومی برای اجرا نیاز دارد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه بسیار امیدوار و خوشبین هستیم که با مدیریت شهردار توانمند تهران مشکلات برطرف شود ، گفت : باید همه بخش‌ها کمک کنند تا طرح جامع تهران به نتیجه برسد .

خسرو دانشجو در آیین افتتاحیه گردهمایی «تهران آینده ؛ یک شهر ، یک برنامه» با بیان اینکه باید سلیقه‌های فردی را کنار بگذاریم و مشکلات را در یک مکانیزم قانونی حل کنیم ، اظهار کرد : ما توان خود را خواهیم گذاشت تا کمک کنیم این وظیفه سخت انجام شود . البته باید همه بخش‌ها کمک کنند تا طرح جامع تهران به نتیجه برسد . مجموعه شهر تهران با داشتن برنامه‌ای که در عین حال که تکلیف کلیت شهر را روشن کرده و وظایف مختلف مجموعه‌ها را تعیین کرده ، جهت اعتلای شهر نیز برنامه‌ریزی کرده و به عزم عمومی برای اجرا نیاز دارد .

دانشجو با بیان اینکه بسیار امیدوار و خوشبین به این موضوع هستم که با مدیریت شهردار توانمند تهران مشکلات برطرف شود ، گفت : تهران شهری بزرگ و شهرداری مجموعه‌ای بسیار بزرگ با چندین هزار کارمند است که باید تمام این موارد را در راستای مصلحت شهر ببینیم . با برنامه‌ریزی می‌توان هم مسائل شهر را پایش کرد و هم شهرداری می‌تواند به درآمدهای به‌حق و درست برای تامین نیازها دست پیدا کند .

 




مطالب مرتبط

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

پس از تأیید طرح جامع این دو شهر از سوی وزارت راه و شهرسازی ، طرح تفصیلی باید در کمیسیون ماده ۵ تأیید شود . علاوه بر بحث طرح جامع تفصیلی این دو شهر ، موضوع اصلاح حریم شهر منصوریه نیز مطرح شد که جهت اراضی کشاورزی و کمک به شهر و شهرداری اصلاح شد .

|

کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین کمیسیون‌های حوزه عمرانی است که برای بررسی طرح‌های تفصیلی شهرها و تغییرات بعدی آن‌ها تشکیل می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم ساماندهی موضوع تعاونی‌های مسکن خارج از محدوده شهر ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

|

نظرات کاربران