در حال بارگذاری ...
  • باید همه بخش‌ها کمک کنند تا طرح جامع تهران به نتیجه برسد

    مجموعه شهر تهران با داشتن برنامه‌ای که در عین حال که تکلیف کلیت شهر را روشن کرده و وظایف مختلف مجموعه‌ها را تعیین کرده ، جهت اعتلای شهر نیز برنامه‌ریزی کرده و به عزم عمومی برای اجرا نیاز دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه بسیار امیدوار و خوشبین هستیم که با مدیریت شهردار توانمند تهران مشکلات برطرف شود ، گفت : باید همه بخش‌ها کمک کنند تا طرح جامع تهران به نتیجه برسد .

    خسرو دانشجو در آیین افتتاحیه گردهمایی «تهران آینده ؛ یک شهر ، یک برنامه» با بیان اینکه باید سلیقه‌های فردی را کنار بگذاریم و مشکلات را در یک مکانیزم قانونی حل کنیم ، اظهار کرد : ما توان خود را خواهیم گذاشت تا کمک کنیم این وظیفه سخت انجام شود . البته باید همه بخش‌ها کمک کنند تا طرح جامع تهران به نتیجه برسد . مجموعه شهر تهران با داشتن برنامه‌ای که در عین حال که تکلیف کلیت شهر را روشن کرده و وظایف مختلف مجموعه‌ها را تعیین کرده ، جهت اعتلای شهر نیز برنامه‌ریزی کرده و به عزم عمومی برای اجرا نیاز دارد .

    دانشجو با بیان اینکه بسیار امیدوار و خوشبین به این موضوع هستم که با مدیریت شهردار توانمند تهران مشکلات برطرف شود ، گفت : تهران شهری بزرگ و شهرداری مجموعه‌ای بسیار بزرگ با چندین هزار کارمند است که باید تمام این موارد را در راستای مصلحت شهر ببینیم . با برنامه‌ریزی می‌توان هم مسائل شهر را پایش کرد و هم شهرداری می‌تواند به درآمدهای به‌حق و درست برای تامین نیازها دست پیدا کند .

     




    مطالب مرتبط

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    پس از تأیید طرح جامع این دو شهر از سوی وزارت راه و شهرسازی ، طرح تفصیلی باید در کمیسیون ماده ۵ تأیید شود . علاوه بر بحث طرح جامع تفصیلی این دو شهر ، موضوع اصلاح حریم شهر منصوریه نیز مطرح شد که جهت اراضی کشاورزی و کمک به شهر و شهرداری اصلاح شد .

    |

    کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین کمیسیون‌های حوزه عمرانی است که برای بررسی طرح‌های تفصیلی شهرها و تغییرات بعدی آن‌ها تشکیل می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم ساماندهی موضوع تعاونی‌های مسکن خارج از محدوده شهر ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    نظرات کاربران