در حال بارگذاری ...
  • ۲۱ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر خوزستان تکمیل می‌شود

    وزارت راه و شهرسازی تاکید دارد که تکمیل این واحدها در استان تا پایان دولت به اتمام برسد و وضعیت همه این واحدهای مسکن مهر خوزستان تعیین تکلیف شود زیرا این طرح یک سرمایه ملی است و باید به سرانجام برسد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت : ۲۱ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر خوزستان تکمیل می‌شود .

    مسعود بیات‌منش در خصوص آخرین وضعیت مسکن‌های مهر خوزستان اظهار کرد : خوزستان از نظر تعداد مسکن مهر باقیمانده در رتبه دوم کشور قرار دارد و بیشتر این واحدها با مشکلات حقوقی ، زیرساختی و بحث‌هایی از جمله آورده مردم مواجه هستند .

    وی با اشاره به وجود ۲۱ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده استان خوزستان افزود : ساخت و تکمیل این واحدهای باقی مانده در استان در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی خوزستان قرار داشته و وزارت راه و شهرسازی نیز بر این مساله تاکید دارد . از این تعداد واحد مسکن مهر باقیمانده در استان فقط حدود ۸ هزار واحد دارای متقاضی موثر هستند .

    بیات منش عنوان کرد : وزارت راه و شهرسازی تاکید دارد که تکمیل این واحدها در استان تا پایان دولت به اتمام برسد و وضعیت همه این واحدهای مسکن مهر خوزستان تعیین تکلیف شود زیرا این طرح یک سرمایه ملی است و باید به سرانجام برسد .

    وی ادامه داد : کارگروه ویژه‌ای برای تکمیل پروژه مسکن مهر خوزستان تشکیل شده و با همکاری دیگر دستگاه‌ها و بانک‌ها جلساتی در حال برگزاری است تا بتوانیم هرچه سریعتر نسبت به تکمیل واحدهای باقی مانده و تعیین تکلیف این واحدها در استان اقدام کنیم . با توجه به تزریق منابع مالی به این پروژه، تلاش داریم تا پایان سال آینده همه زیرساخت‌های واحدهای مسکن مهر باقیمانده در استان را تکمیل کنیم .




    مطالب مرتبط

    با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از مسکن مهر در دو شهر جدید رامین و شیرین شهر ، فاقد متقاضی بودند با پیگیری‌های انجام شده ، تسهیلات دریافتی مسکن مهر را با بانک‌ها تسویه و این‌ مساکن را تبدیل به مساکن خودمالکی و ویلایی کردند .

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در نشست مشترک مسئولان شهرستان دزفول با مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال، مابقی ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر نیز تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نمایندگان صندوق ملی مسکن از پروژه‌های در دست احداث گلستان از محل صندوق ملی مسکن و پروژه های روبنایی سایت های مسکن بازدید ...

    |

    نظرات کاربران