در حال بارگذاری ...
  • ۲۲ هزار و ۶۷۱ واحد مسکونی روستایی تسهیلات از بانک مسکن دریافت کردند

    تسهیلات پرداخت شده مسکن روستایی توسط بانک مسکن در سال ۱۴۰۱ برای ۳ هزار و ۹۹ نفر به میزان بیش از ۴۳۱ میلیارد تومان و در سال جاری برای ۱۹ هزار و ۵۷۲ نفر به مبلغ بیش از ۳ هزار و ۵۴۱ میلیاردتومان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره بانک مسکن از پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به ۲۲ هزار و ۶۷۱ واحد به مبلغ ۳ هزار و ۹۷۳ میلیارد تومان خبر داد .

    محسن فاضلیان روند ارایه تسهیلات مسکن روستایی را توسط آن بانک اعلام کرد و گفت : در مجموع در ارایه تسهیلات مسکن روستایی ، بانک مسکن به ۲۲ هزار و ۶۷۱ واحد مسکن روستایی به مبلغ  بیش از ۳ هزار و ۹۷۳ میلیاردتومان تسهیلات پرداخت کرده است .

    عضو هیات مدیره بانک مسکن ادامه داد : تسهیلات پرداخت شده مسکن روستایی توسط بانک مسکن در سال ۱۴۰۱ برای ۳ هزار و ۹۹ نفر به میزان بیش از ۴۳۱ میلیارد تومان و در سال جاری برای ۱۹ هزار و ۵۷۲ نفر به مبلغ بیش از ۳ هزار و ۵۴۱ میلیاردتومان است .

    گفتنی است ، تسهیلات مسکن روستایی در سال جاری بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار و ابلاغ بانک مرکزی از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است . همچنین بر اساس تصمیم مجموعه دولت مقرر شده است تا سهم بنیاد مسکن در احداث واحدهای مسکونی که سالانه ۲۰۰ هزار واحد بود به ۳۵۰ هزار واحد افزایش یابد .




    مطالب مرتبط

    با توجه به اعتبارات تخصیصی ، امکان پرداخت ۶۵۰ میلیارد تومان وام به متقاضیان وجود داشت که ۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی را شامل می‌شود . خوشبختانه درصد جذب مبلغ تخصیصی تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۰ درصد بوده و بالاترین میزان جذب متعلق به استان تهران است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان از تشکیل کارگروه تعیین سقف اجاره بها در گلستان بر اساس مصوبه شورایعالی مسکن کشور خبر ...

    |

    در حوزه مسکن و طرح بزرگ نهضت ملی مسکن ، امروز عملیات اجرایی بیش از ۲۰ هزار واحد در شهرهای مختلف استان آغاز خواهد شد .

    |

    آمارها حاکی است که در سال ۱۴۰۲ ، پروانه ساختمانی بیش از ۹۲ هزار واحد در بافت فرسوده کشور صادر شد که این میزان در مقایسه با رکوردی که در سال ۱۳۹۰ به تعداد ۸۹ هزار و ۶۳۵ واحد به ثبت رسید ، شکسته شد .

    |

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    نظرات کاربران