در حال بارگذاری ...
  • بررسی مشکلات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گلپایگان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گلپایگان در یکصد و هشتمین جلسه شورای مسکن استان اصفهان به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص رفع مشکلات اجرایی تصمیم‌گیری شد .

    یکصد و هشتمین جلسه شورای مسکن استان اصفهان به ریاست سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان و با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان ، مدیران کل سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط و دیگر اعضا برگزار شد .  

    در این نشست وضعیت مسکن شهرستان گلپایگان به صورت کامل در زمینه‌های تامین زمین ، اراضی الحاقی ، مراحل ساخت پروژه‌ها ، خدمات زیربنایی و ... مورد بررسی قرار گرفت و ضمن ارائه گزارشی از سوی فرماندار این شهرستان ، مشکلات اجرایی رسیدگی و تعیین تکلیف شد همچنین در این جلسه مصوبات نشست پیشین مورد پیگیری قرار گرفت .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این جلسه پیرامون مباحث مطرح شده اظهار کرد : در این نشست وضعیت مسکن شهرستان گلپایگان به صورت ریزبینانخ بررسی و گزارشاتی از آخرین اقدامات بعمل آمده برای طرح‌های مسکن این شهرستان ارائه شد که مشکلات اجرایی آن رسیدگی و با مشورت اعضا اتخاذ تصمیم شد .  

    قاری قرآن افزود : بر این اساس مباحث مرتبط با تامین زمین ، مراحل ساخت پروژه‌ها ، تحویل به متقاضیان ، خدمات زیربنایی و تمامی مباحث مورد نظر در حوزه مسکن شهرستان گلپایگان بررسی شدند . مطابق با گزارشاتی که ارائه شد ، در شهرستان گلپایگان برای شهرهای گلپایگان ، گوگد و گلشهر در مجموع بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود : از این تعداد افزون بر ۲ هزار و ۱۷۰ متقاضی پس از پالایش و بررسی لازم حائز شرایط فعال شناخته شدند و تا کنون ۳۲۸ متقاضی تخصیص پروژه شدند .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد : برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین چهار فرزند زیر ۲۰ سال، در شهرستان گلپایگان ۱۸۱ نفر ثبت نام کردند که ۱۶۸ متقاضی حائز شرایط بودند و تخصیص زمین به ۴۱ متقاضی انجام شده است . 




    مطالب مرتبط

    در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران از موافقت اعضای شورا با الحاق ۳۰ هکتار اراضی به محدوده شهر جدید بهارستان برای طرح نهضت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای مسکن استان اصفهان وضعیت طرح های حمایتی تولید مسکن در شهرستان ورزنه شامل مباحث مرتبط با تامین ...

    |

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است . پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .  

    |

    نظرات کاربران